جوایز نوآوری CES 2018

جوایز نوآوری CES 2018 در 8 بخش مختلف به ال جی تعلق گرفت

شرکت ال جی برای ششمین سال پیاپی، جوایز نوآوری CES 2018 را در بخش‌های مختلف از جمله تلویزیون های OLED و لوازم خانگی مانند یخچال دریافت کرد.

انجمن لوازم الکترونیکی مصرفی (CTA)، شرکت ال جی را به خاطر نوآوری‌های بسیار پیشرفته در فناوری و طراحی، لایق دریافت جوایز نوآوری CES 2018 دانست. البته جایزه های ال جی به همین جا محدود نشده و این شرکت برای تلویزیون های OLED و یخچال‌های خود نیز افتخاراتی کسب کرد که در ماه ژانویه به صورت عمومی رونمایی می‌شوند.

این ششمین سال متوالی است که جایزه نوآوری CES نصیب تلویزیون های OLED ال جی، لوازم خانگی و گوشی های پرچمدار این شرکت می‌شود. این نمایشگاه به عنوان معتبرترین رویداد این صنعت برای معرفی نوآورانه‌ترین محصولات شناخته می‌شود که سالانه فناوری‌های مخصوص مصرف‌کنندگان را به نمایش می‌گذارد. ال جی دوازدهمین جایزه نوآوری خود را با عنوان «بهترین نوآوری نمایشگاه CES» برای محصول جدید و منحصربه‌فردی دریافت کرد که قرار است در نمایشگاه CES 2018 معرفی شود.

جوایز نوآوری CES 2018

ال جی در هشت بخش بسیار رقابتی، مفتخر به دریافت جوایز نوآوری CES 2018 شده است. بخش‌هایی شامل نمایشگرهای ویدیویی، لوازم خانگی، دستگاه‌های بی‌سیم، خانه هوشمند، تصویربرداری دیجیتال، قطعات صوتی و تصویری خانگی، لوازم جانبی کامپیوتری و فناوری‌های داخلی.

لوازم خانگی ال جی در صدر برندگان جوایز نوآوری CES 2018

در صدر برندگان برترین نوآوری نمایشگاه CES 2018 ال جی می‌توان به یخچال های Door-in-Door با فناوری SmartThinQ و همین‌طور تلویزیون های OLED ال جی با سیاهی مطلق، کنتراست بی‌‌نهایت، طیف رنگ وسیع و گسترده‌ترین زاویه دید اشاره کرد. دیگر محصولات ال جی که جایزه نوآوری را کسب کرده‌اند شامل ماشین لباسشویی و خشک‌شویی جدید ال جی، ویدیو پروژکتور پیشرفته، تلویزیون های هوشمند 4K و محصولات دیگری می‌شود که همه در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهند شد.

جوایز نوآوری CES 2018

جوایز نوآوری CES که توسط CTA پشتیبانی می‌شود و جامعه طراحان صنعتی امریکا آن را تایید می‌کنند، هر سال توسط هیئتی از طراحان صنعتی مشهور، مهندسان و خبرنگاران که در زمینه‌های مختلفی صاحب‌نظر هستند انتخاب می‌شود. این جوایز ارزش کاربر، زیبایی، طراحی مبتکرانه، تامین و ارتقای کیفیت زندگی در محصولات منتخب را مورد سنجش قرار داده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. شما دلتون خوش باشه فعلا که اپل فروش می کنه

  2. اقا چرا باید اپل میشد مگه ال جی چیش از بقیه کم تره واقعا چیزاش خوبه اینا که الکی جوایز نمیدم حتما یه چیزی هست

    • کاربر پارادوکس منظورش اون یکی سعید بود دوست عزیز، اونیکه هرچی میشه میاد طرف اپل رو میگیره حرفای بی اساسو چرتو پرت میزنه منظورش اون بود 🙂

  3. واقعا محصولات ال جی عالی هستن مخصوصا تو لوازم خانگی

  4. سعید نظری نداری؟ اپل باید میگرفت؟

  5. با سلام و خسته نباشید
    بدون تعصب به برندی این حرف رو بیان میکنم
    واقعاً برند الجی در زمینه‌‌ٔ لوازم خانگی در صدر پرفروش ترین ها قرار داره و اینو با کیفیت و خدمات پس از فروش در محصولاتش ثابت کرده به خصوص در تلویزیون های هوشمند oled که هم در طراحی و نیز در کیفیت تصاویر بسیار عالی ظاهر شدن.
    خودم به شخصه الجی رو از اولین و پیشرو ترین شرکت ها در ظهور نوآوری در خصوص گجت های هوشمند میدونم و دلیلش هم به صورت بارز و مشخصی در سری G و V گوشی های هوشمند و لوازم جانبی صوتی این برند هستش که همیشه الجی خواسته امکانات و طراحی متفاوتی رو در محصولاتش داشته باشه و نتیجه ی این عمل هم رسیدن به پیشرفت و این جوایز هستش. در مجموع واقعاً سزاوار این جوایز و تقدیر هست.
    موفق و مؤید باشید