LG Optimus G2 در MWC 2013 معرفي خواهد شد

به نظر می رسد شرکت ال جی تمرکز خاصی را برای تولید تلفن های هوشمند اپتیموس دارد چرا که خبرهاي بدست آمده حاکی از ورود LG Optimus G2 می باشد و نشان می دهد که شرکت ال جی در صدد معرفی پرچمدار دیگری از دسته فبلت های خود می باشد!

همچنین اطلاعاتی از این فبلت بدست رسیده که قدرت نمایی این تلفن هوشمند را کامل می کند ! فبلت LG Optimus G2 قرار است از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و تراکم ۴۴۰ پیکسل بهره مند شود اما دقت داشته باشید این تمام امکانات این فبلت نیست بلکه پروسسور چهار هسته ای Snapdragon با سرعت ۲ گیگاهرتز قرار است طونلی از سرعت را برای کاربران به ارمغان آورد ! همچنین گفته می شود این فبلت با دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروید ۵٫۰ (کیک لیمویی) پا به دنیای تلفن های هوشمند می گذارد تا گرد و غباری از دنیای تکنولوژی را بر پا کند !

لازم به ذکر است بدانید به احتمال زیاد این فبلت در سه ماه اول سال ۲۰۱۳ به نمایش گذاشته خواهد شد و اینکه برخی از منابع نیز خبر ورود بلقوه گلکسی اس ۴ را همزمان با ورود ال جی اپتیموس جی ۲ می دهند ! اما بهتر صبر پیشه کنیم تا این که خبر های تازه و رسمی تری بدست برسد !

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*