سرعت اینترنت درون پروازهای امیراتز

سرعت اینترنت درون پروازهای هواپیمایی امارات به 50 مگابیت بر ثانیه رسید

سرعت اینترنت درون پروازهای امیراتز به 50 مگابیت بر ثانیه رسید. این تکنولوژی از سال 2020 راه اندازی می‌شود و در دسترس تمامی مسافران پروازها قرار خواهد گرفت.

اگر شرایط شما به گونه‌ای است که حتی در حال پرواز نیز نیازمند اتصال به اینترنت پرسرعت هستید، ما خبرهای خوبی برای شما داریم. امیراتز یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در دنیا است که اینترنت درون پرواز پرسرعتی را به مسافران خود ارائه می‌کند. به این منظور، آن‌ها با دو شرکت اینمار ست و تالس‌ همکاری می‌کنند. حال ظاهرا قرار است که سرعت اینترنت درون پروازهای امیراتز به 50 مگابیت بر ثانیه برسد. قطعا وقتی شما در ارتفاعی بیش از 40 هزار فوت در آسمان هستید، چنین سرعت اینترنتی می‌تواند شگفت انگیز و جذاب باشد.

کمپانی امیراتز قرارداد همکاری را با دو شرکت Inmarsat و Thales منعقد کرده است که به منظور آن، هواپیماهای بوئینگ 777X آن‌ها به تکنولوژی ماهواره داخلی مجهز شده و می‌توانند در پروازهای خود اینترنت وای فای تا سرعت حداکثری 50 مگابیت بر ثانیه را ارائه کنند. در این توافقنامه آمده است:

بوئینگ 777X از سال 2020 میلادی به ماهواره Inmarsat Global Express Aviation مجهز خواهد شد.

بدین ترتیب مسافرانی که از این هواپیما به منظور سفر خود استفاده کنند، می‌توانند از اینترنت درون پروازهای امیراتز با سرعت بالا استفاده کنند. در حال حاضر این شرکت هواپیمایی صاحب بیش از 165 فروند هواپیمای بوئینگ 777 است. هر هواپیما صاحب یک آنتن ماهواره‌ای قرار گرفته در قسمت بالایی خود خواهد شد که می‌تواند به دیوایس‌های متعددی ارائه اینترنت وای فای کند. نکته اینجاست که فرقی نمی‌کند شما در کدام صندلی از هواپیما نشسته‌اید، قدرت سیگنال در تمامی نقاط هواپیما به صورت یکسان در دسترس خواهد بود.

حجم اینترنت درون پروازهای امیراتز برای مسافران عادی خریدنی است

این کمپانی اعلام کرده است که به منظور ارائه اینترنت وای فای در سراسر هواپیماهای خود، طی سالیان اخیر هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون دلار انجام داده است. در هر ماه، بیش از 800 هزار مسافر از اینترنت درون پروازهای امیراتز بهره‌مند می‌شوند. البته توجه داشته باشید که وای فای در حال حاضر برای مسافران کلاس‌های درجه یک و تجاری به شکل رایگان عرضه خواهد شد و سایر مسافران عادی تنها 20 مگابایت اینترنت دریافت می‌کنند. این افراد اگر متمایل به استفاده از حجم بیشتری هستند، می‌توانند به میزان دلخواه خود حجم اینترنتی خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اونجام حجم فروشی دارن البته رو هوا خفت میکنن