وان پلاس 5 تی

عکس های رسمی وان پلاس 5 تی منتشر شد

عکس های رسمی وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) منتشر شد. در این مطلب می‌توانید تمامی تصاویر وان پلاس 5T به عنوان جدیدترین گوشی پرچمدار اندرویدی را مشاهده کنید.

بعید می‌دانیم بعد از وان پلاس 5 تی، گوشی پرچمدار دیگری تا انتهای سال معرفی شود، پس باید آن را آخرین گوشی موبایل مجهز به اسنپدراگون 835 در سال 2017 عنوان کنیم. تغییرات این مدل در مقایسه با وان پلاس 5 آن‌چنان زیاد نیست، به جز اینکه حاشیه‌های اطراف نمایشگر دستگاه به میزان زیادی کاهش پیدا کرده است تا سبک طراحی آن با دیگر پرچمداران سال جاری یکسان شود. همچنین نسبت ابعاد تصویر نمایشگر این مرتبه به 18:9 تغییر پیدا کرده است.

اگرچه نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه 80 درصدی این مدل در مقایسه با بسیاری از پرچمداران دارای طراحی بدون حاشیه چشم‌گیر نیست، اما در مقایسه با سایر گوشی های موبایل وان پلاس مخصوص وان پلاس 5 تی یک جهش محسوب می‌شود. شرکت سازنده به تازگی عکس های رسمی وان پلاس 5 تی را منتشر کرده که دید خوبی از آن به ما می‌دهند.

وان پلاس 5 تی

به عنوان سایر مشخصات فنی وان پلاس 5 تی می‌توان به صفحه نمایش 6.01 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس)، 6 و یا 8 گیگابایت حافظه رم، 64 و یا 128 گیگابایت ظرفیت داخلی، دوربین دوگانه اصلی دارای سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، بلوتوث نسخه 5.0 و باتری 3 هزار و سیصد میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. متاسفانه وان پلاس این گوشی موبایل را به صورت پیش‌فرض با اندروید 7.1.1 نوقا عرضه کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی وان پلاس 5 تی را مشاهده کنید.

گالری تصاویر وان پلاس 5 تی