نمایشگاه خودرو تهران 96

اسامی شرکت هایی که در نمایشگاه خودرو تهران 96 غایب خواهند بود

نمایشگاه خودرو تهران 96 از 6 تا 10 آذر در شهر آفتاب برگزار می‌شود. در ادامه، اسامی شرکت‌هایی که احتمالا در این رویداد غایب خواهند بود را مشاهده می‌کنید.

دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران از 6 تا 10 آذر 1396 در سالن نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی داخلی و همین‌طور برندهای خارجی با همکاری نمایندگان ایرانی خود برای حضور در مهم‌ترین رویداد خودرویی کشورمان اعلام آمادگی کرده‌اند. با این حال برخی از شرکت‌ها به دلایل مختلف قصد ندارند در نمایشگاه خودرو تهران 96 حضور پیدا کنند یا حداقل تا به امروز، حضور آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

نمایشگاه خودرو تهران 96

بر اساس آخرین شنیده‌ها، شرکت جهان نوین آریا (نماینده رسمی نیسان)، گلرنگ موتور (نماینده هوندا)، ام جی پارس موتور (عرضه کننده خودروهای MG)، شرکت خودروسازان بم (عرضه کننده خودروهای جیلی)، لوتوس و ولوو به نمایشگاه خودرو تهران 96 نمی‌آیند. همچنین شرکت کرمان موتور تنها با محصولات هیوندای به شهر آفتاب خواهد آمد و خبری از خودروهای جک و لیفان در این رویداد نیست.

احتمال غیبت میتسوبیشی و بی ام و در نمایشگاه خودرو تهران 96

حضور شرکت‌های آرین موتور (نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران) و پرشیا خودرو (نماینده رسمی BMW) نیز هنوز قطعی نشده است. اگرچه در برخی اخبار گفته شده این دو خودروساز مطرح و بزرگ جهان در نمایشگاه خودرو تهران حضور پیدا می‌کنند و خودروهای میتسوبیشی اکلیپس و میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی نیز در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند،‌ اما برخی خبرها حاکی از آن است که به دلیل بسته بودن ثبت سفارش خودروهای وارداتی، امکان غیبت این شرکت‌ها دور از انتظار نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*