بنچمارک وان پلاس 5 تی

بنچمارک وان پلاس 5 تی چند دقیقه پیش از معرفی منتشر شد

بنچمارک وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) تنها چند دقیقه پیش از معرفی این گوشی منتشر شد. این بنچمارک نشان می‌دهد که پرچمدار جدید وان پلاس حتی از گلکسی نوت 8 سامسونگ نیز امتیاز بیشتری را دریافت کرده است.

کمپانی چینی وان پلاس همراه با عرضه گوشی وان پلاس 5 خود، آوازه‌ای جهانی پیدا کرد و اینک گوشی های آن‌ها را می‌توان به جز چین در کشورهای دیگری نیز یافت. حال آن‌ها تا دقایقی دیگر قرار است از نسل جدید این گوشی، یعنی وان پلاس 5 تی پرده برداری کنند.

البته ما تا به حالا به لطف اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده، تقریبا هر چیزی را در مورد این گوشی می‌دانیم. از آخرین اطلاعات مربوط به این گوشی نیز می‌توان به قدرت گیری آن از یک چیپست اسنپدراگون 835 اشاره کرد. حال این گوشی به تازگی در بنچمارک AnTuTu رویت شده است که موفق شده امتیاز 176.405 را به نام خود ثبت کند. در زیر می‌توانید تصویری از جدول بنچمارک آنتوتو 6 را مشاهده کنید.

بنچمارک وان پلاس 5 تی

بنچمارک وان پلاس 5 تی نشان از قدرت کمتر این گوشی نسبت به مدل اصلی وان پلاس 5 می‌دهد

نکته جالب توجه اینجاست که با توجه به بنچمارک وان پلاس 5 تی ، شما نمی‌توانید قدرت بیشتری از مدل اصلی وان پلاس 5 را دریابید. وان پلاس 5 نیز نظیر برادر در انتظار معرفی خود از یک چیپست اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد و در دو نسخه مجهز به رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه می‌شود. اما آن چیزی که از وان پلاس 5 تی انتظار می‌رود، یک نمایشگر OLED بلند 6 اینچی با وضوح 1080×2160 پیکسل، یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی و همچنین دوربین‌هایی جدید است. تا دقایقی دیگر وان پلاس 5 تی رسما معرفی خواهد شد و شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را به دست آورید. اگر می‌خواهید مراسم معرفی این گوشی را به صورت زنده مشاهده کنید، می‌توانید به مطلب زیر مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*