خودروهای لوکسژن

خودروهای لوکسژن توسط آرمان موتور کویر در نمایشگاه خودرو تهران معرفی می‌شوند

شرکت آرمان موتور کویر قصد دارد خودروهای لوکسژن (Luxgen) شامل سدان S3 و کراس اوور U6 را در نمایشگاه خودرو تهران 96 رونمایی و به بازار ایران معرفی کند.

اوایل تابستان بود که شرکت خودروسازی تایوانی لوکسژن (Luxgen) با شرکت داخلی آرمان موتور کویر به توافق رسید و قرار شد با همکاری این دو شرکت، خودروهای لوکسژن شامل مدل‌های S3 و U6 به بازار ایران عرضه شود. حالا که چند ماه از انتشار این خبر می‌گذرد، به نظر می‌رسد قرار است فعالیت برند لوکسژن در ایران رسما آغاز شود و دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران، نقطه آغاز همکاری این برند تایوانی با آرمان موتور کویر خواهد بود.

خودروهای لوکسژن

طبق اخبار منتشر شده، شرکت آرمان موتور کویر تصمیم دارد خودروهای لوکسژن اس 3 و یو 6 را در اولین روز نمایشگاه خودرو تهران 96 رونمایی و به بازار ایران معرفی کند. لوکسژن S3 یک سدان متوسط با پیشرانه 4 سیلندر خطی 1.6 لیتری به قدرت 116 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متر در کنار گیربکس 7 دنده CVT است که با قیمت کمتر از 100 میلیون به بازار ایران خواهد آمد. همچنین خودروی کراس اوور لوکسژن U6 توربو به پیشرانه 4 سیلندر خطی 1.8 لیتری با قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 256 نیوتن متر و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده و با قیمت 100 تا 150 میلیون تومان در بازار کشورمان عرضه می‌شود.

احتمال تولید خودروهای لوکسژن در ایران

مسئولان شرکت آرمان موتور کویر اعلام کرده‌اند که به واردات محصولات لوکسژن بسنده نمی‌کنند و قصد دارند در آینده نزدیک، این خودروها را در داخل کشور تولید کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*