بهترین گوشی های جمع و جور

با بهترین گوشی های جمع و جور سال 2017 آشنا شوید

اگر به دنبال خرید یک گوشی کوچک و مدرن هستید، ما در این مقاله بهترین گوشی های جمع و جور سال 2017 را گرد هم آورده‌ایم که می‌توانید همین حالا آن‌ها را خریداری کنید.

در سال 2017 میلادی دیگر مفهوم یک گوشی جمع و جور همانند گذشته نیست و با تفاوت‌هایی همراه است. از زمانی که نسبت ابعاد صفحه 18:9 (همراه با گوشی های ال جی و سامسونگ) معرفی شد، گفته می‌شود اگر صفحه گوشی شما حاوی یک نمایشگر 5.7 اینچی با این نسبت ابعاد است بدان معنا نخواهد بود که شما یک فبلت بزرگ را در دست گرفته‌اید. اتفاقا برعکس، ممکن است گوشی شما به خوبی باریک باشد تا به راحتی بتوانید آن را در دست بگیرید.

بنابراین در عصر مدرن گوشی های هوشمند، یک تلفن همراه جمع و جور دقیقا به چه معناست؟ کمپانی‌های گوشی‌ساز طی سالیان اخیر کمتر محصولاتی با نمایشگر 5 اینچ یا کوچکتر را روانه‌ی بازار کرده‌اند که می‌تواند دسترسی به گوشی های جمع و جور را سخت کند. در اغلب موارد، دیوایس‌های کوچک را می‌توان به سادگی در یک دست گرفت و از آن‌ها استفاده کرد، آن‌ها راحت‌تر در جیب شلوار جای می‌گیرند و از وزن کمتری نیز برخوردارند.

ما محصولاتی که امسال روانه‌ی بازار شده‌اند را بررسی کرده‌ایم و برخی از آن‌ها که از ابعاد کوچک‌تری نسبت به سایرین برخوردارند و یا آسوده‌تر می‌توان آن‌ها را در دست گرفت را انتخاب کرده‌ایم. در ادامه با این گوشی های جمع و جور بیشتر آشنا خواهید شد.

سامسونگ گلکسی اس 8

شروع قیمت از 2.670.000 تومان

بهترین گوشی های جمع و جور - سامسونگ گلکسی اس 8

گلکسی اس 8، پرچمدار گوشی های جمع و جور امسال

شاید نمایشگر 5.7 اینچی گلکسی اس 8 سامسونگ بر روی کاغذ بزرگ به نظر برسد، اما نسبت تصویر 18.5:9‌ آن را متفاوت از چیزی که در ذهنتان تداعی می‌کند، جلوه می‌دهد. این گوشی قد بلند است، اما باریک‌تر از نسل پیشین خود شده است. وقتی به حاشیه‌های بسیار کم بالا و پایین صفحه نمایش و لبه‌های گرد دو طرف آن نگاه می‌کنیم، در مجموع باید بگوییم که شما به سادگی و بدون هیچ گونه مشکلی می‌توانید اس 8 را در یک دستتان قرار دهید. پس این یک گوشی جمع و جور است.

__

اپل آیفون 8

شروع قیمت از 3.400.000 تومان

بهترین گوشی های جمع و جور - آیفون 8

بدون در نظر گرفتن آیفون ایکس، گوشی های اصلی اپل از نظر ابعاد و اندازه طی 4 سال اخییر تغیر زیادی را تجربه نکرده‌اند؛ در همین راستا نمایشگر 4.7 اینچی آیفون 8 نظیر نسل پیشینش نیز باعث شده تا در دست گیری گوشی ساده باشد. بنابراین شما می‌توانید آیفون 6 اس 450 دلاری را نیز جای این گوشی خریداری کنید، اما آن محصول فاقد مقاومت در برابر آب است، فاقد موتور تپ تیک بوده و دوربین آن فاقد OIS است. آیفون 7 با قیمت 550 دلار صاحب تمامی این قابلیت‌ها است،‌ اما از این محصول به بعد جک هدفون 3.5 میلی‌متری از گوشی اپل حذف شد. دیگر برتری آیفون 8 یک قاب شیشه‌ای پشتی و پشتیبانی از شارژ بیسیم است.

__

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت

وارد بازار ایران نشده – 504 دلار

بهترین گوشی های جمع و جور - سونی اکسپریا ایکس زد 1

گوشی های خانواده کامپکت سونی عضو دائمی لیست گوشی های جمع و جور در هر سال هستند. طبق روال هر سال، کمپانی سونی یک گوشی در رده‌ی پرچمداران خود از نظر سخت افزاری، اما کوچک با بدنه‌ای سبک و نمایشگری به اندازه‌ی 4.6 اینچ را روانه بازار کرده است. این محصول اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت نام دارد.

در واقع سونی تنها سازنده‌ی دیوایس‌های اندرویدی است که به تولید محصولاتی کوچک، اما قدرتمند در حد پرچمدارانش معتقد است و به همین دلیل بسیاری از طرفداران گوشی های جمع و جور ، این برند ژاپنی را انتخاب می‌کنند.

__

هواوی پی 10

شروع قیمت از 1.700.000 تومان

بهترین گوشی های جمع و جور - هواوی پی 10

هواوی پی 10 خوش ساخت و زیبا، به یک نمایشگر 5.1 اینچی با نسبت صفحه 16:9 معمولی مجهز شده است. با این حال، به لطف حاشیه‌های بسیار باریک کناری در دست گیری گوشی بسیار لذت بخش و آسان خواهد بود. این گوشی تنها 1.2 میلی‌متر عریض‌تر از گلکسی اس 8 است،‌ اما قد آن کوتاه‌تر از نمایشگر پرچمدار سامسونگ خواهد بود تا بتوانید راحت‌تر سایه نوتیفیکیشن‌ها را مدیریت کنید. دوربین دوگانه متشکل از سنسور 20 مگاپیکسلی سیاه سفید + 12 مگاپیکسلی رنگی نیز به جذابیت‌های هواوی P10 افزوده است.

__

سونی اکسپریا ایکس ای 1

شروع قیمت از 920.000 تومان

بهترین گوشی های جمع و جور- سونی اکسپریا ایکس ای 1

خانواده اکسپریا XA سونی از حاشیه‌های کناری کم صفحه برخوردارند و به همین سبک طراحی نیز معروف شده‌اند. بنابراین شما خیلی راحت می‌توانید انگشتان دستتان را بر روی نقاط مختلف نمایشگر 5 اینچی اکسپریا ایکس ای 1 قرار دهید. قیمت این محصول نصف مدل ایکس زد 1 است، اگرچه تفاوت مشخصات سخت افزاری آن‌ها زیاد است.

__

ال جی کیو 6 (Q6)

شروع قیمت از 850.000 تومان

بهترین گوشی های جمع و جور ال جی کیو 6

ال جی کیو 6 نخستین محصول میان رده مجهز به نمایشگرهایی با نسبت جدید 18:9 است. ال جی این محصول را کمی بعدتر از گوشی G6 خود معرفی کرد که در نگاه اول به ذهن می‌رسد گویی مدل مینی این محصول است، اما در واقع چنین چیزی نیست. کیو 6 یک گوشی در بین محصولات رده پایین و میان رده است که بسیاری از امکانات آن‌ها را نیز شامل می‌شود. این محصول بسیار جمع و جور است و شما می‌توانید به راحتی با یک دست از آن استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. با سلام به دوستان عزیز!
    به نظر من یکی از بهترین محصولات جمع و جور و حرفه ای در سال ٢٠١٧، گوشیه Huawei P10 می باشد.
    البته اگه فقط سال ٢٠١٧ مد نظر نباشه، یکی از بهترین ها، گوشیه Samsung Galaxy S7 بوده و هست که از نظر ابعاد نسبت به همرده هاش کوچکتر هستش …

  2. داداش خیلی اشتباه زدی اگه جمع و جور باشه کاملا شیائومی می ۶ را فراموش کردی هم کوچیکه و هم خیلی خیلی کاربردی تقریبا میشه گفت بهترین بهترین هاس

  3. مجید بوالحسنی از اراک

    پس چرا گوشی galaxy a3 2017 رو نگفتین.دیگهمگه از این جمع و جورتر هم داریم دقیقا با آیفون هر دو ۴.۷ اینچ هستند.

  4. به جز گوشی کامپکت سونی بقیش اصلا جمع و جور کوچک نبود
    تیترو باید مینوشتی معرفی گوشی های پرچمدار
    Xz1compact
    Galaxy A3 2017
    Iphone se
    بهترین گوشی های جمع و جور بازارند

  5. اگه جم و جور اینا هستن پس آیفون SE چی هست !!!

  6. کجاش اینا جمع و جورن اخه یکی دراز یکی خیلی پهن اون از سونی که بالا و پایین صفحش کلا حاشیس اووع