فیس آیدی آیفون 10

کودک 10 ساله، فیس آیدی آیفون 10 مادرش را دور زد!

کاربران دائما به دنبال تست فیس آیدی آیفون 10 اپل (iPhone 10) هستند تا قدرت آن را بسنجند. در جدیدترین اتفاق، یک کودک توانست فیس آیدی آیفون ایکس مادرش را دور زده و قفل گوشی را باز کند.

فیس آیدی به حدی پیشرفته و جذاب است که از زمان عرضه آیفون 10 به بازار، کاربران بیش از همه بر روی آن متمرکز شده و در تلاش هستند تا امنیت آن را ارزیابی کنند؛ آیا می‌توان بعد از سال‌ها استفاده از حسگر اثر انگشت، اکنون به روشی کاملا نوین برای احراز هویت تکیه کرد؟ آیا دیگر افراد می‌توانند خود را به جای ما جا زده و بعد از فریب داده فیس آیدی قفل گوشی را باز کنند؟ آیا در صورت تغییر چهره به هر نحوی باز هم می‌توانیم از گوشی خود استفاده کنیم؟

در ابتدا ادعا شد فیس آیدی آیفون 10 قادر به تشخیص شبیه‌ترین دوقلوها بوده و درصد خطای آن یک در یک میلیون است. حتی یک تست فیس آیدی آیفون 10 توسط دوقلوهای همسان این ادعا را تایید کرد.

فیس آیدی آیفون 10

آن‌ها مدعی بودند حتی برخی افراد خانواده‌شان قادر به تشخیص آن‌ها از یکدیگر نیستند، اما فیس آیدی آن‌ها را تشخیص می‌دهد. اما یک ماسک 150 دلاری و مصنوعی شرکت امنیتی Bkav همه چیز را زیر سوال برد. این شرکت اعلام کرد درک نحوه کار هوش مصنوعی فیس آیدی آیفون 10 به آن‌ها کمک کرد این سیستم امنیتی را دور بزنند.

و حالا باز کردن آیفون 10 توسط فرزند یک خانم نشان می‌دهد همچنان احتمال فریب خوردن این سیستم امنیتی توسط چهره فردی مشابه مخصوصا یکی از اعضای خانواده وجود دارد. در این ویدیو مادر ادعا می‌کند با وجود تنظیم کردن فیس آیدی آیفون ایکس با صورت خود، فرزندش قادر به باز کردن قفل گوشی است. در ادعایی دیگر اعلام شد این کودک توانسته در اولین تلاش قفل گوشی مادرش را باز کند. اون حتی توانسته فیس آیدی آیفون 10 پدرش را برای یک مرتبه فریب بدهد!

فیس آیدی آیفون 10

بعد از اینکه مادر، فیس آیدی را تحت شرایط نوری متفاوت یک مرتبه دیگر با صورت خود تنظیم کرد، فرزندش دیگر نتوانست آن را فریب بدهد. او در سومین تلاش خود برای تنظیم مجدد این سیستم، نور محیط را کاهش داد تا شرایط یکسانی همانند اولین مرتبه تنظیم فیس آیدی ایجاد شود. بعد از ثبت، کودک باز هم توانست قفل گوشی را باز کند.

اگرچه به عقیده اپل امنیت فیس آیدی از تاچ آیدی بیشتر است، اما رفته رفته نگرانی کاربران پرچمدار تازه وارد این شرکت بیشتر می‌شود. تا پیش از این تصور می‌شد تنها احتمال بروز خطا بین دوقلوهای از یک جنس و هم‌سن وجود دارد، اما اکنون می‌بینیم فردی از جنسیت و سن مخالف توانسته فیس آیدی آیفون 10 را فریب بدهد.

فیس آیدی آیفون 10

به اعتقاد اپل، برخی از بخش‌ها و ویژگی‌های صورت انسان تا پیش از سیزده سالگی به صورت کامل شکل نمی‌گیرند و همین موضوع یکی از چالش‌های پیش روی سیستم امنیتی جدید اپل است. امیدواریم شرکت هر چه زودتر پاسخی قانع‌کننده برای این اتفاق ارائه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. باو انقد از فیس ایدی و امنیت حرف میزنید مگه رییس جمهورید بخوان اطلاعاتتون بدزدن والا

  2. سامسونگ به هر دری میزنه که گنده پارسال نوت 7 رو پاک کنه پول میده به گداگشنه ها این ویدیو ها رو میسازه بدبخت تو علم و تکنولوژی به گرده اپل نمیرسه از طریق رسانه یی میخواد مثل هزاران ویدیوی تبلیغاتی که قبلا میساخت ضد ایفون

    • قرصاتو بخور دوست عزیز

    • اره تو که راست می گی این مشکل ها رو اپل نداره مردم مشکل دارن مثلا این پسره چرا باید قیافه ی شبیه ب مادرش داشته باشه ؟ یا مردم چرا باید تو هوای سرد از گوشی استفاده کنن؟ ؟؟ مشکلات اپل :هوای سرد هنگ می کنه . صفحه نمایشش می سوزه. روی صفحه نمایشت خط سبز میاد یا اپل استورت فیلتره .ایفون8 منفجر می شه . ایفون ایکس 2ساعتو 40 دقیقه زمان می بره تا شارژ شه .فریز شدن یا توقف اپلیکیشن‌ها.صداهای خش‌دار.نتایج اشتباه در ماشین حساب.خاموش نشدن وای‌فای و بلوتوث.کار نکردن دکمه‌های موزیک پلیر.عملکرد کند.تبدیل خودکار حرف i به A.مقدار رم کم 3گیگ. دوربین سلفی ضعیف 2یا 7 مگاپیکسل. صفحه نمایش با رزولوشن پایین (720در1100)باطری ضعیف 1900ma.محدودیت سیستم عامل . ضعیف بودن بدنه نسب ب ضربه عدم پشتتیبانی از جک 3.5میلیمتری (برای کسانی که اهنگ گوش می کنند مهم است نه همه)عدم پشتیبانی کارت حافظ در صورت خرید گوشی با حافظه ی پایین راهی برای ارتقای حافظه وجود ندارد. تک سیم کارت بودن . این مشکلات مال مردمه نه اپل مثلا وای فای و بلوتوس خاموش نمیشه اصلا چرا باید روشن کنن ک بخوان خاموش کنن؟ یا این که دکمه های موزیک پلیر ک کار نمی کنن مردم چرا باید استفاده کنن مشکل مردمه مردم نباید اهنگ گوش کنن دوربین سلفی هم ضعیفه مردم مشکل دارن می تونن عینک بخرن یا تبدیل خودکار حرف iبهa مردم نباید از حرفi استفاده بکنن شکل مردمه ک به حرف i برای تایپ نیاز دارن

    • من خودم آیفون ۶ پسر خالم رو باز کنم البته یه بار

  3. سعید مراقب اون دوتا آیفون خیالی که خریدی باش یه موقع با صورت یکی دیگه باز نشه

  4. میدونید جالبی نظر اپل دوستان چیه ؟! اینکه خود شرکت اپل به ایرادات و مشکل پیش امده اعتراف میکنه و در صدد بر طرف کردنش کلی اپدیت میده ، بعد دوستان میان میگن دروغههههههههههه !!!!! والا در عجب این ملتم . خدایا شفا عاجل بفرستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت