دستیار صوتی گوگل اسیستنت به زودی از تبلت ها نیز پشتیبانی می‌کند

دستیار صوتی گوگل اسیستنت به زودی از تبلت ها نیز پشتیبانی می‌کند

دستیار صوتی گوگل اسیستنت (Google Assistant)، سرویس گوگل بر مبنای هوش مصنوعی است که قرار است از دستگاه‌های بیشتری نظیر تبلت های اندرویدی پشتیبانی کند.

در ابتدای معرفی دستیار صوتی گوگل اسیستنت ، تصور می‌شد که این ویژگی همچون سایر امکانات سیستم عامل اندروید، برای همه دستگاه‌های اندرویدی در دسترس باشد. اما پس از مدتی مشخص شد گوگل قصد دارد دستیار دیجیتالی خود را همانند محصولاتی نظیر گوگل پیکسل (Google Pixel)، موقتا به صورت انحصاری عرضه کند.

حال به نظر می‌رسد عرضه انحصاری دستیار صوتی گوگل اسیستنت به پایان رسیده و گوگل به زودی دستیار خود را در دستگاه‌های بیشتری نظیر تلویزیون‌های اندرویدی سونی و کروم‌بوک‌ها به کار می‌گیرد. در این بین، خبرهای خوبی برای کاربران تبلت ها هم در راه است. به تازگی در تنظیمات اپلیکیشن گوگل، آیکون تبلت نیز مشاهده شده که نشان از پشتیبانی گوگل اسیستنت از تبلت های اندرویدی در آینده‌ای نزدیک دارد. در این بخش از تنظیمات، عبارت «در دسترس برای گوگل هوم، گوشی ها و تبلت ها با سیستم عامل اندروید 6.0 به بالا، کروم‌بوک‌ها و تلویزیون‌ها» دیده می‌شود.

دستیار صوتی گوگل اسیستنت به زودی از تبلت ها نیز پشتیبانی می‌کند

احتمالا این اقدام گوگل، در راستای سیاست‌های آمازون برای پوشش هرچه بیشتر دستیار صوتی خود در گوشی ها، اسپیکرهای هوشمند و بسیاری دیگر از گجت‌ها باشد. متاسفانه تا این لحظه، زمان دقیق عرضه دستیار صوتی گوگل اسیستنت برای تبلت های اندرویدی اعلام نشده است. با این حال، با توجه به اضافه‌شدن آیکون تبلت در بخش تنظیمات، احتمالا شاهد عرضه این قابلیت در هفته‌های پیش رو باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*