رنو در نمایشگاه خودرو تهران

رنو در نمایشگاه خودرو تهران بازدیدکنندگان را سورپرایز می‌کند

شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی شرکت خودروسازی رنو در نمایشگاه خودرو تهران 96 حضور دارد و قرار است سورپرایزهای خوبی را برای بازدیدکنندگان این رویداد داشته باشد.

شرکت خودروسازی رنو فرانسه رسما اعلام کرده که با نمایندگی شرکت نگین خودرو در نمایشگاه خودرو تهران حضور خواهد داشت. طبق اخبار منتشر شده، این کمپانی فرانسوی برنامه‌های جالبی برای نمایشگاه خودرو تهران 96 دارد و می‌خواهد جدیدترین خودرو فرمول 1 خود را در شهر آفتاب به نمایش بگذارد. در سال گذشته، رنو بزرگترین فضای نمایشگاهی را در تهران به خود اختصاص داده بود و رنو RS01 را به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشت. حالا شنیده می‌شود قوی‌ترین و جدیدترین خودرو مسابقات فرمول یک به غرفه رنو در نمایشگاه خودرو تهران آورده می‌شود.

رنو در نمایشگاه خودرو تهران

شرکت رنو تاکنون خیلی این خودروی مسابقه‌ای خود را به مردم نشان نداده و تنها یک بار به صورت رسمی آن را معرفی کرده است. همچنین هزینه حمل خودرو و قرار دادن آن در شهر آفتاب تهران نیز بسیار بالاست و این امر نشان‌دهنده اهمیت نمایشگاه خودرو تهران برای این خودروساز فرانسوی است.

محصول جدید رنو در نمایشگاه خودرو تهران

علاوه بر آن، قرار است خودرو رنو مگان جدید نیز در جریان نمایشگاه خودرو تهران رونمایی و به بازار خودروی ایران معرفی شود. به نظر می‌رسد نسخه‌ای از رنو مگان جدید که به موتور 1.2 لیتری توربوشارژ با قدرت 130 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن متر و گیربکس 7 سرعته اتوماتیک مجهز شده به کشورمان خواهد آمد.

رنو در نمایشگاه خودرو تهران

نسل‌های قبلی مگان در اواسط دهه 80 شمسی به صورت وارداتی به بازار ایران آمد و سپس توسط شرکت پارس خودرو مونتاژ و عرضه شد. مگان تا مدت‌ها در بازار کشورمان حضور داشت و مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفت. با این حساب می‌توان انتظار داشت که نسل جدید مگان نیز در صورت قیمت‌گذاری مناسب بتواند فروش خوبی را تجربه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بجای سوپرایز کردن ماشینای ثبت نامی مردم و به موقع تحویل بدن
    الان یه ماهه هنوز پلاک تلیسمانی که خریدم نیومده
    زنگ میزنی خیلی راحت میگن هفته بعد
    هفته بعدش زنگ میزنی میگن هفته بعدش
    نمیخواد سوپرایز کنید
    مثل آدم کارای اصلیتون و بکنید کافیه
    سوپرایز بخوره تو سرتون