سرعت شارژ وایرلس آیفون‌

سرعت شارژ وایرلس آیفون‌ های 2017 بعد از دریافت آی او اس 11.2 بیشتر می‌شود

شارژ وایرلس جزو جدیدترین ویژگی های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 (آیفون ایکس) در مقایسه با گوشی های قبلی اپل است. با دریافت آپدیت آی او اس 11.2 سرعت شارژ وایرلس آیفون‌ ها بیشتر خواهد شد.

به گفته یک شرکت سازنده لوازم جانبی با نام RAVpower، آپدیت آی او اس 11.2 سبب خواهد شد تنها گوشی های موبایل دارای پشتیبانی از قابلیت شارژ وایرلس اپل یعنی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 سریع‌تر از قبل به صورت بی‌سیم شارژ شوند. به نظر می‌رسد این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتای آی او اس 11.2 نیز وجود دارد، نسخه‌ای که اکنون توسعه‌دهندگان قادر به دریافت و استفاده از آن هستند.

به این ترتیب حین شارژ این سه گوشی موبایل با شارژرهای بی‌سیم Qi سازگار، سرعت به 7.5 وات افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر و بعد از دریافت آپدیت نسخه پایدار آی او اس 11.1.1، آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 تنها از شارژرهای بی‌سیم 5 واتی پشتیبانی می‌کنند. این افزایش سرعت شارژ وایرلس آیفون‌ های سال 2017 خیلی زیاد نیست، اما کاربران تغییر زمان مورد نیاز برای شارژ شدن دستگاه را احساس خواهند کرد.

سرعت شارژ وایرلس آیفون‌

افزایش سرعت شارژ وایرلس آیفون‌ 10 بعد از دریافت آپدیت آن‌چنان محسوس نیست

به عنوان نمونه و بر اساس گفته‌های وب سایت MacRumors، پیش از این شارژ شدن وایرلس آیفون 10 از 46 درصد تا 60 درصد سی دقیقه زمان لازم داشت، اما بعد از دریافت نسخه بتای آی او اس 11.2 و حین استفاده از یک شارژر 7.5 واتی Belkin، طی سی دقیقه، شارژ 46 درصدی آیفون 10 به جای 60 درصد این مرتبه به 66 درصد رسید. هنوز درباره زمان عرضه نسخه پایدار آی او اس 11.2 خبری در دسترس نیست. امیدواریم به زودی در جریان زمان انتشار و همچنین سایر قابلیت‌های این نسخه سیستم عامل موبایل جدید اپل قرار بگیریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایول شارژررم بخریم