وان پلاس 5 تی

مشخصات فنی ، قیمت و زمان عرضه وان پلاس 5 تی ؛ هرآنچه از پرچمدار وان پلاس باید بدانید

گوشی وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) دو روز دیگر، 25 آبان معرفی می‌شود. در این مقاله به مشخصات فنی ، قیمت و زمان عرضه پرچمدار جدید وان پلاس خواهیم پرداخت.

پس از هفته‌ها انتظار گوشی وان پلاس 5 تی سرانجام دو روز دیگر، یعنی 25 آبان ماه معرفی خواهد شد. اما درست همانند دیگر محصولات حوزه فناوری تا پیش از معرفی این محصول ما اطلاعات مختلفی از آن را در دست داریم که تمامی آن‌ها را در یک مقاله گرد هم آورده‌ایم. این محصول، نسل تازه‌ای از گوشی OnePlus 5 است که شرکت سازنده آن را سال جاری همراه با مشخصاتی بالارده و قیمتی مناسب روانه بازار کرده است. در ادامه با اطلاعات تکمیلی از وان پلاس جدید با ما همراه باشید.

وان پلاس 5 تی

زمان معرفی و پخش زنده مراسم معرفی

مراسم معرفی وان پلاس 5 تی 16 نوامبر (25 آبان ماه)، در ساعت 19:30 دقیقه در بروکلین، نیویورک برگزار خواهد شد. شما می‌توانید پخش زنده‌ی این مراسم را از طریق صفحه رسمی کمپانی وان پلاس در فیس بوک و یوتیوب مشاهده کنید.

مشخصات فنی و قابلیت‌ها

بسیاری از تصاویر و ویدیوهای به بیرون درز کرده از این محصول نشان می‌دهند که وان پلاس 5 تی نخستین گوشی مجهز به طراحی تمام صفحه شرکت وان پلاس خواهد بود. اطلاعات به بیرون درز کرده نشان می‌دهند که این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6 اینچی آمولد است که ارائه‌کننده نسبت تصویر 18:9 خواهد بود. درست همانند نمایشگر مدل اصلی وان پلاس، این محصول نیز از دو محدوده رنگ DCI-P3 و sRGB پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود وضوح آن نیز +Full HD معادل 2060×1080 و با نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ 80.5 درصدی باشد.

وان پلاس 5 تی

سمت راست وان پلاس 5 | سمت چپ وان پلاس 5 تی

وان پلاس 5 تی یک گوشی بالارده است

از آنجایی که نمایشگر اغلب پنل جلویی را به خود اختصاص داده است، بنابراین سنسور اثر انگشت در وان پلاس 5 تی به پنل پشتی منتقل شده است. جدا از تغییر در جایگاه سنسور اثر انگشت و استفاده از یک نمایشگر تمام صفحه و قدبلند، بعید به نظر می‌رسد سخت افزار این گوشی با مدل اصلی وان پلاس متفاوت باشد. چیپست اسنپدراگون 835 در زیر قاب این گوشی قرار گرفته است. یک باتری با ظرفیت 3.300 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی برق‌رسانی به گوشی را بر عهده خواهد داشت. ظاهرا وان پلاس جدید قرار است در دو نسخه مختلف همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی + رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی + رم 8 گیگابایتی به عرضه برسد.

وان پلاس 5 تی

وان پلاس 5T مجهز به یک دوربین دوگانه با سنسور 16 مگاپیکسلی Sony IMX398‌ و سنسور 20 مگاپیکسلی Sony IMX367 است و یک دوربین سلفی همراه با سنسور 16 مگاپیکسلی Sony IMX371 نیز بر روی قاب جلویی آن تعبیه شده است. حتی اگر وان پلاس 5 تی به دوربین‌هایی مشابه با نسل پیشین خود نیز مجهز بود، بی‌تردید گوشی‌ساز چینی بهبودهایی را به منظور عکاسی غنی‌تر نسبت به وان پلاس 5 در آن‌ها حاصل می‌کرد.

در زیر می‌توانید ویدیویی به بیرون درز کرده از آنباکسینگ گوشی وان پلاس 5T را مشاهده کنید. این ویدیو توسط یکی از افشاکنندگان حوزه فناوری منتشر شده که ادعا می‌کند مربوط به نسخه نهایی پرچمدار جدید وان پلاس است و آن را از تمامی زوایا به تصویر خواهد کشید. در این ویدیو همچنین می‌توانید وان پلاس 5 تی را در کنار مدل اصلی آن مشاهده کنید که به وضوح نشان دهنده‌ی حاشیه‌های کم‌تر صفحه نمایش آن است.

_____

 

دو وب‌سایت امتیازگیری GFXBench و Geekbench نیز لیستی از مشخصات یک گوشی برند وان پلاس را منتشر کرده‌اند که به نظر می‌رسد مربوط به وان پلاس 5 تی باشد.

اگر این‌چنین باشد، ما باید انتظار سیستم عامل اندروید 7.1.1 و حضور جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در این محصول داشته باشیم. هرچند گویا همچنان پرچمدار وان پلاس 5 فاقد پشتیبانی از شارژ بیسیم است.

قیمت

طی هفته‌های اخیر یک رسانه دیجیتالی ادعا کرده بود که این محصول هم قیمت با نسل پیشین خود به عرضه درخواهد آمد. اطلاعات جدید به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهند که برای خرید مدل 64 و 128 گیگابایتی وان پلاس 5 باید به ترتیب 504 دلار و 580 دلار را بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با تشکر از زحمات شما نویسنده عزیز، در مورد شارژ بیسیم تا جایی که میدونم شارژ بیسیم نداره، اما امیدوارم جک 3.5میلیمتری رو حذف نکرده باشه.