معرفی بزرگترین تلویزیون جهان با سایز 201 اینچ و طراحی تاشو

یک شرکت استرالیایی به نام C SEED بزرگ‌ترین تلویزیون دنیا را که توسط کمپانی خودرو سازی پورشه طراحی شده در سایز 201 اینچ تولید نموده است، حتی بزرگ‌ترین اتاق‌های نشیمن دنیا نیز به اندازه کافی بزرگ نیستند تا این تلویزیون را جا دهند و از آن تنها می‌توان در فضاهای باز استفاده نمود. این تلویزیون قیمت عجیب و غریب 414 هزار پوند معادل 670 هزار دلار دارد، به عبارت دیگر قیمت این تلویزیون معادل قیمت 4 پورشه 911 است. سعی به محاسبه قیمت ریالی آن نکنید و در عوض خواندن مقاله را ادامه دهید.

 

جالب است بدانید که وقتی تلویزیون خاموش شود، بصورت خودکار جمع شده و مخفی می‌شود و هر زمان که مجددا توسط کنترل از راه دور روشن شود دوباره باز شده و در ابعاد غول پیکر طبیعی خود قرار می‌گیرد.
جالب‌تر اینکه جمع شدن یا باز شدن تلویزیون تنها 40 ثانیه طول می‌کشد.

شرکت سازنده این تلویزیون غول پیکر اعلام نموده که از آن می‌توان در قایق‌های اختصاصی یا محیط‌های باز خارج از منزل استفاده نمود. جالب است بدانید که این صفحه نمایش توسط شرکت خودرو سازی پورشه طراحی شده و به کمک 725 هزار LED ساخته شده است.

این LED ها قادر به نمایش 4.4 تریلیون رنگ هستند و از سیستم امنیتی تشخیص بایومتریک اثر انگشت بهره می‌برند که استفاده افراد غریبه از تلویزیون را غیر ممکن می‌سازد. این سیستم صاحب تلویزیون گران قیمت را شناسایی می‌کند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*