فروش آیفون 8 اپل و آیفون 10

آیا فروش آیفون 8 اپل از آیفون 10 هزار دلاری بهتر بوده است؟

مینگ-چی کو اخیرا صحبت‌هایی پیرامون میزان فروش آیفون 8 اپل و همچنین آیفون 10 داشته است. بر اساس آن‌ها می‌توان نتیجه‌گیری جالبی از میزان فروش آیفون‌های سال 2017 داشت.

تحلیلگر مشهور شرکت KGI درباره نحوه عملکرد سه گوشی موبایل جدید اپل طی آخرین ربع سال 2017 و همچنین ابتدای سال 2018 دست به پیش‌بینی زد. به عقیده وی، آیفون ایکس فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و اپل در آخرین سه ماهه سال جاری، بین 22 تا 24 میلیون دستگاه از آن به فروش خواهد رساند. این وضعیت فروش مطلوب در ماه‌های ابتدایی سال 2018 نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

از آنجایی که مشکل اپل در تامین قطعات مورد نیاز برای تولید آیفون 10 به میزان قابل توجهی رفع شده است، میزان تولید این گوشی موبایل در ربع آخر سال بین 35 تا 45 درصد افزایش پیدا می‌کند. بر اساس بازخورد کاربران طی روزهای گذشته، مشخص شد آن‌ها به بی‌اساس بودن نگرانی خود از روش کار با یک گوشی موبایل آی او اسی حین نبود دکمه فیزیکی هوم پی برده‌اند. اگر آن‌ها بتوانند با بریدگی بالای نمایشگر نیز دست و پنجه نرم کرده و خود را به تحمل این بخش مجاب کنند، آن‌گاه فروش آیفون 10 به میزان بسیار بیشتری افزایش پیدا خواهد کرد.

آیفون 10

اما میزان فروش آیفون 8 اپل بسیار کمتر از حد انتظار بوده است، به طوری که شرکت سازنده در ربع اول سال 2018 تولید آن را به نصف کاهش خواهد داد. با این حال فروش آیفون 8 پلاس وضعیت بهتری داشته است و همچنان گزینه‌ای بسیار مناسب برای دوست‌داران یک گوشی موبایل آی او اسی با نمایشگر بزرگ به شمار می‌رود.

فروش آیفون 8 اپل

مینگ-چی کو عقیده دارد اپل و شریک آن Hon Hai، چندین خط تولید آیفون 8 پلاس را تبدیل به خط تولید آیفون 10 خواهند کرد تا میزان تولید این گوشی موبایل سرعت بیشتری بگیرد. به این ترتیب اپل خواهد توانست تا پیش از رسیدن به انتهای سال جاری، بین 25 تا 27 میلیون دستگاه آیفون 10 تولید کرده و به دست مشتریان برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باسلام .بنظر من با به وجود آمدن شرکتهای متنوع اپل باید قیمتاشم متصفانه باشه تا بتونه رقابت کنه اگه این روال گرانفروشی را ادامه بده هر روز فروشش کمتراز قبل خواهد شد وبه همان سرنوشتی دچار خواهد شد که سونی واچ تی س شدند. طراحی هایی که انجام میدند واقعا خیلی از سامسونگ اس8 یا نوت7 یا الجی وی سی ضعیفتره خودشم قیمت دوسه برابراین گوشیها را داره