انیموجی آیفون 10

خوانندگی به سبک کارائوکه، جدیدترین کاربرد انیموجی آیفون 10

انیموجی آیفون 10 یکی از جالب‌ترین و سرگرم‌ کننده‌ترین قابلیت های گوشی موبایل جدید اپل است. کاربرد انیموجی آیفون ایکس فقط به ارسال اموجی‌های پویا ختم نمی‌شود و حالا پای خوانندگی به سبک کارائوکه هم به آن باز شده است.

دوربین TrueDepth آیفون 10 مهمترین قابلیت این گوشی موبایل است و سیستم امنیتی و تشخیص چهره فیس آیدی از آن قدرت می‌گیرد. دومین کاربرد مهم این دوربین، انیموجی است که با در نظر گرفتن دوازده نقطه صورت کاربر، تمامی حرکت‌های آن را ثبت کرده و درون یکی از چند کاراکتر انیموجی موجود اعمال می‌کند. در واقع آن‌ها نسلی جدید، پویا و سه بعدی از اموجی‌ها به شمار می‌آیند.

انیموجی آیفون 10

انیموجی آیفون 10 تمامی حالات صورت کاربر را تقلید می‌کند

یکی از ویژگی‌های انیموجی که به تازگی کشف شده، امکان هماهنگ‌سازی آن با آهنگ‌های معروف است. می‌تواند با همگام‌سازی آهنگ مورد علاقه خود با انیموجی آیفون 10 ، کاراکتر خروس را در حال خواندن یکی از آهنگ‌های تیلور سوئیفت و یا کاراکتر پو را در حال خواندن یکی از موزیک‌های جاستین بیبر مشاهده کرد! اعجاب انیموجی آیفون 10 در این است که تقلید آن تنها به حرکت‌های لب ختم نشده و خیلی خوب و دقیق حرکت‌های چهره را نیز تقلید می‌کند. به این ترتیب با انتقال حس صورت، خوانده شدن موسیقی توسط کاراکتر انیموجی باورپذیرتر می‌شود.

در ویدیوی زیر، یک موسیقی تلفیقی به سبک کارائوکه با انیموجی اجرا شده است. کارائوکه لغتی ژاپنی بوده و ابزاری سرگرم‌کننده‌ برای عاشقان خوانندگی است. به کمک این وسیله و از طریق یک صفحه نمایش و یک میکروفون می‌توان درست در زمان پخش موسیقی بی‌کلام آهنگ‌های محبوب، متن را بر روی نمایشگر دیده و به وسیله میکروفون آن‌ها را بازگو کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه