مشکل میکروفون گلکسی نوت 8 را با دمیدن در پورت USB برطرف کنید!

مشکل میکروفون گلکسی نوت 8 با دمیدن در میکروفون و پورت USB حل می‌شود!

مشکل میکروفون گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) با یک روش عجیب اما واقعی حل می‌شود؛ در آن فوت کنید!

پس از آنکه مشخص شد مشکل قطع شدن میکروفون گوشی های گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال با فوت کردن در میکروفون پایینی آنها برطرف می‌شود، حال به نظر می‌رسد مشکل میکروفون گلکسی نوت 8 و پرچمداران سری S سامسونگ نیز با همین روش عجیب رفع خواهد شد.

با نگاهی به انجمن‌های تخصصی سامسونگ، خواهید دید که تعدادی از کاربران گوشی های گلکسی نوت 8 ، گلکسی S8 و +S8 با مشکل قطع شدن میکروفون در زمان برقراری تماس و یا هنگام کار با اپلیکیشن‌های دستیار مجازی مواجه شده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، این مشکل با دمیدن در میکروفون و یا پورت شارژ اسمارت فون ها برطرف می‌شود. در ادامه، برخی نظرات کاربران را درخصوص مشکل میکروفون گلکسی نوت 8 و روش برطرف کردن آن ببینید:

میکرفون گلکسی نوت 8 کار نمی‌کند

شاید عجیب به نظر برسد اما من کاور گوشی را برداشته و در میکروفون و پورت USB فوت کردم. مشکل کاملا برطرف شد و عملکرد آن در هنگام برقراری تماس و کار با گوگل اسیستنت و بیکسبی، به حالت عادی بازگشت. شما هم این روش را امتحان کنید. گاهی برخی مشکلات به سادگی حل می‌شوند.

کاربر دیگری در پاسخ به مطلب بالا، نظر زیر را نوشته است:

میکروفون نوت 8 کار نمی‌کند

اگرچه دوست نداشتم باور کنم، اما این روش کاملا عملی‌ست. فقط باید محکم و سریع در حفره میکروفون فوت کنید.

البته تضمینی صد در صدی برای حل مشکل میکروفون نوت 8، اس 8 و اس 8 پلاس با این روش وجود ندارد. با این حال، به نظر می‌رسد برای عده‌ای از کاربران جواب داده است. برخی دیگر نیز ریستارت کردن گوشی و یا غیر فعال کردن برخی اپلیکیشن‌ها را نیز راه‌حلی برای این موضوع عنوان کرده‌اند.

هنوز بیانیه رسمی از سوی سامسونگ و گوگل در خصوص وجود این مشکل در دردانه‌های سال 2017 آنها منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یکیش که منفجر میشد. این یکی رو باید فوت کرد. بعدی رو باید براش آبمیوه خرید.
    حتی راه حل مشکلاتش هم دور از منطق و عقلانیته.

  2. یاد گوشی نوکیا مرحوم خودم افتادم

  3. نوت 8 … یک افتضاح