تولید آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس افزایش پیدا کرد

تولید آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس افزایش پیدا کرد؛ فروش آیفون 8 رو به سقوط

اپل به منظور افزایش تولید آیفون ایکس خود، تولید آیفون 8 را کاهش داده است. همچنین فروش آیفون 8 پلاس نیز بالاتر از مدل غیر پلاس آن بوده و یک گوشی محبوب نزد طرفداران اپل است.

گزارش‌هایی از سوی زنجیره تامین کنندگان کمپانی اپل انتشار یافته نشان می‌دهد مشکلات سابق مربوط به تولید آیفون ایکس اینک مرتفع شدهه است و اپل همراه با شرکای سازنده خود، تولید این محصولات را افزایش داده‌اند تا آن‌ها فروش 26 میلیونی را در سه ماهه نخست سال 2018 به همراه داشته باشند. این می‌تواند خبر خوبی برای تمامی طرفداران آیفون اولد اپل باشد.

یک گزارش جدید از سوی مینگ چی کو (تحلیلگر ارشد کمپانی KGI Securities) اینک از رشد 35 الی 45 درصدی از تولید آیفون ایکس در سه ماهه تعطیلات سال جدید میلادی نسبت به آخرین سه ماهه مالی اپل در ماه سپتامبر خبر می‌دهد. کو معتقد است که افزایش تولید به خاطر پذیرش عمومی گسترده‌ی دیوایس‌های بالارده است و همچنین مرتبط با تقاضای فراوان تعطیلات سال جدید چینی خواهد بود.

افزایش تولید آیفون ایکس به کمک کاهش فروش آیفون 8

در سمت دیگر قضیه، خانواده آیفون 8 قرار دارد. با توجه به این که تقاضا برای مدل آیفون 8 پلاس بیشتر از مدل اصلی آیفون 8 است، انتظار می‌رود تولید عضو کوچکتر این خانواده در سه ماهه تعطیلات بین 50 تا 60 درصد کاهش پیدا کند. به اعتقاد کو آیفون 8 پلاس تقاضای شیرین‌تری نسبت به آیفون 8 است و برخی از شرکای تولیدکننده‌ی آیفون خط تولید نسخه اصلی آیفون 8 را به آیفون ایکس تغییر داده‌اند تا به این ترتیب مشکل تولید کم گوشی های آیفون اولد اپل نیز حل شود.

دیگر خروجی‌های حاصله از کانال‌های فروش محصولات اپل نشان می‌دهند که فروش مدل آیفون 7 پلاس برای نخستین بار از مدل اصلی آن جلو زده است. در روز پنجشنبه، یک شرکت تحقیقاتی گزارش داده است که طی چند روز از ماه سپتامبرف اپل 6.3 میلیون دستگاه آیفون 8 پلاس را در مقایسه با 5.4 میلیون دستگاه آیفون 8 فروخته است. به نظر می‌رسد که اپل این موازنه و تقاضای قوی را برای مدل‌های بالارده آیفون پیش‌بینی کرده بوده است. این کمپانی انتظار داشته که در طول سه ماه سودآوری خود بیشتر از سال گذشته بوده و درآمده آن‌ها چیزی بین 84 الی 87 میلیارد دلار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*