قیمت فروشگاه ها

چگونه قیمت فروشگاه ها را یک جا ببینیم و مقایسه کنیم؟

خرید آنلاین کار خرید را به میزان قابل توجهی ساده کرده است، اما هنوز خرید آنلاین دردسرهای خود را دارد. یکی از مشکلات آن اطلاع از قیمت سایر فروشگاه‌هاست. ما پس از بررسی و انتخاب محصولی که می‌خواهیم خریداری کنیم، یک کار سخت در پیش رو داریم و آن اطلاع از قیمت بازار و قیمت و شرایط فروشندگان است. انجام این کار دست کم چند ساعت وقت و انرژی می‌برد و نیاز به یک ابزار که مرجع قیمت همه بازار باشد، همیشه احساس شده است. در ادامه به معرفی موتور جستجوی قدرتمند ترب می‌پردازیم که چگونه این مشکل را از بین برده است.

موتور‌ جستجوی ترب همان‌گونه که از اسم آن پیداست، مانند گوگل کار‌ می‌کند. با این تفاوت که ترب، موتور جستجوی قیمت است. برای جستجو در ترب کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن ترب بشوید و اسم محصولی که قصد خرید آن را دارید جستجو کنید. ترب قیمت فروشگاه های آنلاین معتبر را جستجو می‌کند و فروشگاه‌ها را به ترتیب قیمت مرتب می‌کند. دقت جستجوی نتایج ترب به طرز جالبی خوب است. برای خرید کافی است بر روی نام فروشگاه کلیک کنید و پس از آن به سایت فروشگاه منتقل می‌شوید و می‌توانید خرید خود را انجام دهید. با ترب می‌توانید لیست قیمت بیش از 1 میلیون محصول از بین بیش از 100 فروشگاه آنلاین معتبر را با به‌روزرسانی لحظه‌ای ببینید. علاوه بر آن ترب نمودارهای زمانی قیمت محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد که با یک نگاه ساده به آن می‌توانید از روند قیمت بازار آگاه شوید.

برای مثال اگر قصد خرید گوشی‌ iPhone X که جدیدا وارد بازار ایران شده است را دارید می‌توانید فروشنده‌های آیفون X را با یک جستجوی ساده در سایت ترب مشاهده کنید که در عکس زیر نتایج جستجوی قیمت برای آیفون ایکس را می‌بینید.

قیمت فروشگاه ها

طرفداران گوشی های سامسونگ که منتظر پایین آمدن مدل جدید گوشی سامسونگ، گلکسی نوت 8 بودند، می‌توانند لیست قیمت Samsung galaxy note 8 را زیر نظر داشته باشند.

ترب علاوه بر امکان جستجوی قوی قیمت محصول، این اختیار را به کاربر می‌دهد تا بر اساس دسته‌بندی و برند محصول نیز قیمت محصولات را مشاهده کند. برای مثال می‌توانید لیست قیمت دسته گوشی سامسونگ و یا لیست قیمت گوشی آیفون را بر اساس فیلترهای محبوب‌ترین و کمترین و بیشترین قیمت ببینید.

ترب در جدیدترین به‌روزرسانی خود، قیمت خودروها را نیز اضافه کرده است و می‌توانید لیست قیمت انواع خودرو را در نمایشگاه‌های ماشین در شهرهای مختلف به همراه آدرس و شماره تماس نمایشگاه مشاهده کنید.

لینک وبسایت ترب

لینک دانلود اپلیکیشن اندروید

لینک دانلود اپلیکیشن IOS

پایان رپورتاژ‌آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*