اولین آپدیت نسخه بتای اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 منتشر شد

اولین آپدیت نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 منتشر شد

نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس چندی پیش منتشر شد. سامسونگ به تازگی برای این این نسخه یک آپدیت جدید منتشر کرده است.

سامسونگ از هفته قبل، تست نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای پرچمداران سری S سال جاری را به صورت عمومی آغاز کرد. اکنون کاربران ایالات متحده آمریکا، انگلیس و کره جنوبی قادرند طعم جدیدترین ورژن پلتفرم اندروید را در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خود بچشند. دلیل اصلی انتشار عمومی نسخه بتا، تسریع فرآیند باگ‌زدایی است. سامسونگ بعد از کشف چندین باگ در این نسخه‌ی بتای اندروید 8، تصمیم گرفت با انتشار یک به‌روزرسانی آن‌ها را برطرف کند.

نسخه بتای اندروید 8 اوریو

علاوه بر آن، با دریافت این آپدیت پچ امنیتی ماه گذشته میلادی بر روی دستگاه نصب شده و چند قابلیت جدید به دو گوشی موبایل اضافه خواهد شد. به عنوان نمونه ساعت صفحه نمایش همیشه روشن، ظاهر جدیدی پیدا کرده و می‌توان شفافیت نوار کوچک بالای نمایشگر و مربوط به بخش نوتیفیکیشن را کنترل کرد.

با دریافت جدیدترین آپدیت نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، رابط کاربری پایداری بیشتری پیدا کرده و مشکلات مربوط به داک سامسونگ دکس برطرف می‌شود. حجم این به‌روزرسانی 610 مگابایت است.

نسخه بتای اندروید 8 اوریو

موج دوم انتشار این نسخه در راه است و به زودی کاربران این دو گوشی موبایل در کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه، لهستان، هند و چین نیز می‌توانند در صورت دلخواه به جمع تست‌کنندگان به‌روزرسانی سیستم عامل جدید برای پرچمداران سامسونگ بپیوندند. با توجه به سرعت پیش رفتن این تست می‌توان انتظار داشت نسخه اصلی و پایدار اندروید 8 اوریو، در ابتدای سال 2018 (حدود دو ماه دیگر) برای تمامی کاربران این دو مدل منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*