نسخه جدید نوا لانچر

نسخه جدید نوا لانچر با امکان استفاده از ویجت‌های دلخواه مشابه اندروید اوریو عرضه شد

نسخه جدید نوا لانچر (Nova Launcher)، با امکان استفاده از ویجت‌های دلخواه به جای نوار جستجوی گوگل عرضه شد. در ادامه می‌توانید نسخه جدید نوا لانچر را دانلود کنید.

همواره با معرفی نسخه جدید اندروید، توسعه‌دهندگان لانچرهایی همچون نوا و اکشن با اضافه کردن قابلیت‌های جدید آن به نرم افزار خود، امکان انتقال بهترین تجربه از کار کردن با سیستم عامل گوگل را فراهم می‌کنند.

بعد از معرفی ویجت نوار جستجوی گوگل که در صفحه اصلی اندروید 8.0 اوریو قرار می‌گیرد، ماه گذشته شاهد عرضه لانچر نوا با این ویژگی بودیم. حالا در آخرین نسخه آزمایشی این لانچر، امکان تعویض ویجت مربوطه با موارد دلخواه با اندازه 1×4 فراهم شده است. برای انجام این کار کافی‌ست بعد از لمس و نگه داشتن انگشت خود روی آن، با استفاده از گزینه Replace، ویجت دلخواه را جایگزین کنید.

برای حذف کامل این ویجت، ابتدا وارد تنظیمات لانچر شده و سپس از بخش Dock و Search bar in dock، یکی از گزینه‌های None (هیچ‌کدام)، Above icons (بالای آیکون‌ها) و یا Below icons (زیر آیکون‌ها) را انتخاب کنید.

هم‌اکنون Nova Launcher 5.5-beta 7 در فاز آزمایشی قرار دارد، ولی علاقه‌مندان از طریق وب‌سایت TeslaCoil، قادر به دانلود فایل APK آن خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*