جدیدترین عکس های وان پلاس 5 تی به همراه مشخصات کامل آن لو رفت

جدیدترین عکس های وان پلاس 5 تی به همراه مشخصات کامل آن لو رفت

تازه‌ترین عکس های وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T)، جزییات دقیق تری از طراحی ظاهری گوشی جدید وان پلاس را به تصویر کشیده و مشخصات فنی آن را به طور کامل لو می‌دهد.

به تازگی آلبوم عکسی از گوشی پرچمدار وان پلاس در فضای مجازی منتشر شده که وان پلاس 5 تی را در دنیای واقعی نشان می‌دهد. در این عکس‌ها، محصول جدید کمپانی چینی در کنار وان پلاس 5، گلکسی اس 8 سامسونگ و شیائومی می میکس 2 قرار گرفته و طراحی ظاهری آنها با هم مقایسه شده است. به علاوه اینکه، لیست کاملی از مشخصات وان پلاس 5 تی را نیز می‌بینیم.

عکس های وان پلاس 5 تی ، شایعات قبلی در خصوص شباهت ظاهری این گوشی به اوپو آر 11 اس را تایید می‌کنند. صفحه نمایش 6 اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 2160 پیکسل به همراه نسبت طول به عرض مدرن 18 به 9 از شباهت‌های این دو اسمارت فون است.

اوپو آر 11 اس

ابعاد وان پلاس 5 تی 156.1 در 75 در 7.3 میلی‌متر و وزن آن نیز 162 گرم خواهد بود. بنابراین، اگرچه صفحه نمایش گوشی جدید وان پلاس نسبت به مدل قبل از آن بزرگتر خواهد بود، اما ابعاد کلی به همان صورت می‌ماند. طراحی بدون حاشیه این نمایشگر، مهمترین دلیل حفظ ابعاد است. از دیگر تغییرات ایجاد شده در پرچمدار جدید وان پلاس ، انتقال حسگر اثر انگشت به قاب عقب گوشی و زیر دوربین دوگانه است. سنسور اثر انگشت وان پلاس 5 در قسمت جلو و در دل دکمه هوم جاسازی شده بود.

جدیدترین عکس های وان پلاس 5 تی به همراه مشخصات کامل آن لو رفت

وان پلاس 5 تی در کنار وان پلاس 5

در عکس های وان پلاس 5 تی ، شباهت‌های این گوشی به وان پلاس 5 نیز مشاهده می‌شود

اما در کنار این تفاوت‌ها، بسیاری از امکانات وان پلاس 5 تی با پرچمدار قبلی یکسان است؛ پردازنده اسنپدراگون 835، دوربین دوگانه با پشتیبانی از حالت پرتره، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی و رابط کاربری Oxygen OS بر پایه اندروید نوقا، از مهمترین شباهت‌های وان پلاس 5 تی با وان پلاس 5 هستند. در همین راستا می‌توان به میزان حافظه داخلی و رم این دو موبایل چینی اشاره کرد؛ جایی که وان پلاس 5 تی نیز همانند مدل 5، در دو نسخه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

عکس های وان پلاس 5 تی اطلاعات جدیدی در خصوص قیمت این گوشی پرچمدار به ما نداده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد قیمت وان پلاس 5 تی کمی بیشتر از وان پلاس 5 باشد. اگرچه اخیرا اخباری مبنی بر قیمت یکسان این دو اسمارت فون رده‌بالا نیز شنیده شده است.

وان پلاس 5 تی قرار است در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) معرفی شده و روز بعد از آن در دسترس قرار گیرد. اگر شما نیز همانند ما منتظر رونمایی از این محصول هستید، در طول این هفته با گجت نیوز همراه باشید. در ادامه، گالری جدیدترین تصاویر وان پلاس 5 تی را مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*