پورشه 911 توربو اس

شتاب خارق‌العاده پورشه 911 توربو اس تقویت شده را در این ویدیو مشاهده کنید

خودروی پورشه 911 توربو اس (Porsche 911 Turbo S) توسط شرکت تیونینگ ESmotor تقویت شده و توانسته عملکرد قابل توجهی را از نظر شتاب بر جای بگذارد.

پورشه 911 توربو اس (Porsche 911 Turbo S) یکی از سریع‌ترین خودروهای اسپورت دنیاست. این خودرو دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 2.5 ثانیه‌ای است و برای مقایسه باید بدانید که ابرخودروی بوگاتی شیرون با پیشرانه‌ای به قدرت 1500 اسب بخار که به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود، موفق شده شتاب 2.4 ثانیه‌ای را به ثبت برساند.

پورشه 911 توربو اس

اما این تمام توانایی‌های پورشه 911 توربو اس نیست و هنوز هم امکان افزایش بازدهی این خودرو وجود دارد. شرکت ترکیه‌ای اس موتور (Esmotor) با اعتقاد به این موضوع، دست به تقویت خودروی اسپورت پورشه زده است. اس موتور در زمینه تقویت خودروهای مسابقه‌ای فعالیت می‌کند و از جمله موفقیت‌های این شرکت می‌توان به چند خودروی سریع مسابقات Ekanoo و یک پورشه 911 توربو اس نسل 991.1 اشاره کرد.

به گفته سازندگان، آنها موفق شدند با تقویت خودروی پورشه 911 توربو اس ، به قدرت 1073 اسب بخار و گشتاور 1394 نیوتن متر دست پیدا کنند. همچنین آن‌ها پیش‌بینی کردند که قدرتی معادل 1200 اسب بخار در میل لنگ وجود داشته باشد. حالا همه چیز برای رکوردشکنی این خودرو در پیست آماده شده است.

در پستی که در صفحه فیس بوک Ekanoo به انتشار رسید، نوشته شده که مدت‌ها بود رکورد درگ ثابت مانده و حالا به شروع فصل جدیدی در مسابقات درگ نیاز است. این جمله هیجان‌انگیز به خاطر رکورد جدید پورشه 911 توربو اس 1200 اسب بخاری بیان شده که موفق شد مسیر 400 متری را در مدت 8.99 ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت 259 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

پورشه 911 توربو اس

طی کردن مسافت 400 متر در زیر 9 ثانیه، علاوه بر این که برای پورشه 911 توربو اس یک رکورد محسوب می‌شود، رکوردی برای تمام خودروهای تولید شده در کارخانه نیز هست. با این وجود به نظر می‌رسد هنوز هم جا برای بهتر شدن این خودروی اسپورت فوق‌العاده وجود دارد و با کمتر کردن وزن خودرو، استفاده از لاستیک‌های چسبنده‌تر، کاهش دمای سطح پیست و استارت قوی‌تر می‌توانیم شاهد رکورد باورنکردنی‌تری برای شاهکار پورشه باشیم.

ویدیویی از شتاب باورنکردنی پورشه 911 توربو اس تقویت شده در پیست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پرشه و بی ام و یعنی زندگی بنز یعنی بازنشستگی
    داشتم که میگم