تبلت آیپد شبیه به آیفون ایکس

اپل یک تبلت آیپد شبیه به آیفون ایکس در سال 2018 عرضه می‌کند

اپل سال آینده یک تبلت آیپد شبیه به آیفون ایکس، همراه با نمایشگر تمام صفحه و فیس آی دی را عرضه خواهد کرد. این تبلت در چند مدل مختلف با قیمت‌هایی متفاوت به فروش خواهد رسید.

اپل در حال کار بر روی یک تبلت آیپد جدید کاملا بازطراحی شده و بالارده است که درست همانند آیفون ایکس از یک نمایشگر تمام صفحه همراه با حاشیه‌های بسیار کم و فیس آی دی (Face ID) بهره‌مند خواهد بود. با این حال این تبلت آیپد نظیر آیفون ایکس از نمایشگر OLED برخوردار نخواهد بود و غول کوپرتینویی قصد دارد آن را به یک نمایشگر از نوع LCD مجهز کند. این اطلاعات از سوی منابع نزدیک به اپل در مصاحبه با بلومبرگ به دست آمده است که ارزش اعتماد کردن را خواهند داشت.

این تبلت آیپد جدید ظاهرا در سال 2018 به عرضه درخواهد آمدو اپل در ماه ژوئن امسال از یک آیپد پرو 10.5 اینچی جدید پرده برداری کرد، این درحالیست که بعید به نظر می‌رسد تا ماه ژوئن آیپد 2018 اپل آماده‌ی عرضه شود و به احتمال خیلی زیادی با تاخیر مواجه خواهد شد. این کمپانی مشعول کار بر روی مدل‌های مختلفی از این تبلت آیپد است که یکی از آن‌ها هم اندازه با آیپد پرو 10.5 اینچی اپل است، اما نمایشگر آن تمامی صفحه جلویی را به خود اختصاص داده است.

همچنین انتظار می‌رود آیپد 2018 اپل از یک قلم هوشمند اپل پنسیل بهبود یافته‌تر و نرم افزاری قابل اتکا برای یادداشت برداری و نقاشی برخوردار باشد.

توسعه نسخه ویژه آی او اس برای تبلت آیپد ادامه دارد

کسب و کار آیپد به عنوان یکی از سودآورترین بخش‌های این کمپانی محسوب می‌شد، اما به طور کلی طی سالیان اخیر فروش تبلت ها با کاهش محسوسی دچار شده است که این قضیه گریبان غول کوپرتینویی را نیز گرفته است. با این حال، لازم به ذکر است که تنها در سه ماهه گذشته این بخش درآمد 4.8 میلیارد دلاری را برای اپل به همراه داشته است. اپل اظهار داشته است که همچنان کار در بخش آیپدهای خود را به عنوان یکی از اصلی‌ترین جریانات سرمایه گذاری خود ادامه خواهد داد. این کمپانی به دنبال توسعه نسخه‌ی ویژه‌ای از آی او اس برای تبلت های خود است تا هرچه بیشتر آن‌ها را به یک لپ تاپ واقعی تبدیل کند. در تازه‌ترین اقدام آن‌ها یک داک شبیه به سیستم عامل مک را همراه با آی او اس 11 به این تبلت ها افزوده‌اند و قابلیت‌های چند وظیفه‌ای بهتری را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وای چه شود اینم بیاد بخرم خوشبختیو واقعا حس میکنم فکر کن