تکنولوژي به ياري حواس پرت ها آمد : با برچسب‌های بلوتوثی StickNFind آشنا شويد

اگر احساس می‌کنید که به بیماری آلزایمر مبتلا شده‌اید و همیشه اوقات به دنبال وسایل خود می‌گردید، فناوری بلوتوث و برچسب‌های StickNFind می‌توانند کمک خوبی برای شما باشند. از این پس می‌توانید به هر چیزی از لنگه‌های جوراب گرفته تا کلید در پارکینگ و حتی گربه‌ی آبجی کوچیکه یک برچسب بلوتوثی چسبانده و محل دقیق آن را با گوشی خود رهگیری نمایید!

برچسب‌های بلوتوثی StickNFind به سادگی با انواع گوشی‌های اندرویدی و آیفون اپل همگام شده و جثه‌ی ریزه‌میزه و قطر 4.1 میلیمتری‌ دارند. به کمک این برچسب‌ها و بهره از امواج بلوتوث 4.0، اشیاء مورد نظر را در فاصله‌ی یکصد فوتی (30 متری) رهگیری و ردیابی نمود. جالب تر اینکه باتری این برچسب‌ها یک سال دوام خواهند داشت؛ که مدت زمان قابل توجهی برای یافتن گربه‌ی فراری‌تان است!

از طریق برنامه کاربردی ویژه‌ای که روی تلفن شما نصب می‌شود می‌توانید فاصله‌ی برچسب‌ها از تلفن خود را یافته و هریک از آنها را به صدا درآورید! حتی می‌توانید تعیین کنید که در صورت دورشدن برچسب‌ها از فاصله‌ای خاص، اعلان ویژه‌ای را برای گوشی هوشمندتان ارسال شود. گرچه طراحی برنامه رنگ و روی جذابی ندارد، اما به خوبی کار کرده و نیاز اولیه‌ای که برایش ایجاد شده را پوشش می‌دهد. صدای بینگ برچسب‌ها را به راحتی درمی‌آید و صفحه رادار مانند نرم‌افزار، همه اشیاء گم شده‌تان را رصد می‌کند.

برچسب‌های بلوتوثی StickNFind از ماه آتی میلادی و به قیمت جفتی 49.99 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

{photo}91/10/21/StickNFind{/photo}


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*