گوشی آیفون 10

گوشی آیفون 10 اپل به شدت شکننده است؛ آیا تصاویر منتشر شده واقعی هستند؟

گوشی آیفون 10 (آیفون ایکس) اپل دارای پنل پشتی شیشه‌ای است. به همین دلیل آسیب پذیری آیفون 10 در ضربه، سقوط از ارتفاع و فشار تقریبا بالاست.

آیفون 10 یکی از زیباترین گوشی های هوشمند حال حاضر بازار موبایل است. حداقل در مقایسه با سبک طراحی تمامی گوشی های آیفون، چند سر و گردن بالاتر می‌ایستد. همانند گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8، داشتن یک نمایشگر OLED و بدون حاشیه جزو مهمترین نقاط قوت گوشی آیفون 10 است.

اپل برای اولین مرتبه، آیفون‌های سال 2017 را به پنل پشتی شیشه‌ای مجهز کرد. استفاده از این نوع پنل علاوه بر زیبایی، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ وایرلس را نیز به این محصولات آورده است. شرکت سازنده مدعی است شیشه به کار رفته در پنل پشتی و جلویی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 مستحکم‌ترین نمونه‌ای است که تاکنون در یک گوشی هوشمند به کار رفته است. پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان، خودتان این تست را بر روی گوشی آیفون 10 اپل انجام ندهید، چرا که چندین تست تاکنون خلاف این ادعا را ثابت کرده‌اند!

گوشی آیفون 10

تصویر بالا که به همراه یک توییت در توییتر منتشر شده است، پنل پشتی منهدم شده یک گوشی آیفون 10 را نشان می‌دهد. گوشی این کاربر بخت‌برگشته، درست در همان روزی که وی آن را خریداری کرده بود به چنین وضعیتی افتاد. چگونگی وارد شدن آسیب به طور دقیق مشخص نشده است، اما در هر صورت نباید بعد از یک سقوط ساده از ارتفاع چنین آسیبی به گوشی وارد شود. به نظر می‌رسد یک کامیون چند تنی از روی این گوشی آیفون 10 عبور کرده است!

در تست سقوط آیفون ایکس، با وجود آسیب رسیدن فراوان به بدنه، دستگاه به چنین حال و روزی دچار نشد. بر اساس برخی شنیده‌ها، عده‌ای از کاربران با چکش و سایر ابزارها به جان گوشی آیفون 10 افتاده و نتیجه را به سقوط ارتفاع ربط داده‌اند تا بلکه بازار اپل را به هر دلیلی با مشکل مواجه کنند. به همین دلیل بهتر است تنها به نتیجه تست‌های رسمی که روال کار از ابتدا تا انتها در آن‌ها مشخص است تکیه کنیم.

گوشی آیفون 10

بیشتر این حساسیت‌ها از قیمت نجومی هزار دلاری گوشی آیفون 10 ریشه می‌گیرند. هیچ‌کس دوست ندارد بعد از خرید یک گوشی با چنین قیمتی، هر لحظه استرس وارد شدن آسیب به آن را داشته باشد. البته این ویدیوها و عکس‌ها به این معنی نیست که پرچمدار جدید اپل در برابر هر اتفاقی به شدت آسیب‌پذیر است، اما حتی یک ترک کوچک نیز سبب می‌شود ظاهر بسیار زیبای دستگاه، جذابیت اولیه خود را از دست بدهد.

حتما برای گوشی آیفون 10 خود قاب محافظ تهیه کنید

تنها دو راه پیش رو است؛ باید برای آیفون 10 خود یک قابل محافظ بسیار مستحکم تهیه کنید. این کار به معنی عدم بهره بردن از زیبایی ظاهری و خو‌ش‌دستی گوشی است، اما در عوض خیالتان از بابت آسیب‌رسیدن به آن راحت خواهد بود. اگر دوست ندارید لذت در دست گرفتن زیباترین آیفون تا به امروز از چنگتان برود، باید ریسک شکستن پنل جلویی و مخصوص پنل پشتی گوشی آیفون 10 را به جان بخرید. انتخاب با شماست.