قرمز تیره گلکسی اس 8

نسخه قرمز تیره گلکسی اس 8 بسیار زیباست، ولی خرید آن احتمالا غیر ممکن است!

یک رنگ جدید گلکسی اس 8 معرفی شد. رنگ قرمز تیره گلکسی اس 8 سامسونگ فوق‌العاده جذاب است، اما شاید هرگز نتوان آن را خریداری کرد!

سامسونگ سال گذشته، به خاطر تاخیر به وجود آمده بین عرضه دو پرچمدارش بعد از اجبار به جمع‌آوری گلکسی نوت 7 از بازار، استراتژی جالبی در پیش گرفت و حتی از آن سود زیادی به دست آورد؛ عرضه نسخه‌های رنگ جدید برای گلکسی اس 7 اج سبب شد کاربران بیشتری به خرید این گوشی موبایل ترغیب شوند.

هرگز انتظار نداشتیم سامسونگ به همین چند گزینه رنگ محدود پرچمداران جدیدش نیز بسنده کند. در ویدیوی تبلیغاتی جدیدی که در کانال یوتیوب بخش موبایل این شرکت به تازگی منتشر شده است، شاهد رنگ قرمز تیره گلکسی اس 8 هستیم. به نطر می‌رسد این رنگ با توجه به فصل برگ‌ریزان انتخاب شده است. این رنگ با توجه به پنل پشتی شیشه‌ای دستگاه جذابیت فوق‌العاده زیادی به آن می‌بخشد.

نسخه قرمز تیره گلکسی اس 8 منحصر به کره جنوبی است

اما بهتر است زیاد این ویدیو را زیر و رو نکنید، چرا که گرفتن برق این نسخه به ضررتان تمام می‌شود و فقط مجبور به حسرت کشیدن خواهید بود! حداقل در ابتدای عرضه، رنگ قرمز تیره گلکسی اس 8 منحصر به بازارهای کره جنوبی است. در ابتدای سال جاری، رنگ صورتی پرچمدار سامسونگ نیز به صورت انحصاری برای بازارهای کره جنوبی عرضه شد، اما رفته رفته راه خود را به بازارهای سایر کشورها نیز باز کرد. امیدواریم رنگ قرمز تیره گلکسی اس 8 نیز چنین روالی را طی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بازم تقلیدی دیگر از اپل