تولید انبوه گوشی گلکسی S9 از یک ماه دیگر آغاز می‌شود

گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) پرچمداران جدید سامسونگ هستند. بر اساس اخبار جدید، تولید انبوه گوشی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس انتهای سال جاری آغاز می‌شود.

تابستان امسال خبری مبنی بر آغاز عرضه پنل‌های OLED مورد نیاز برای ساخت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس توسط Samsung Display در یازدهمین ماه سال میلادی جاری منتشر شد. این زمان در مقایسه با قبل، دو ماه جلوتر آمده است. به این ترتیب پرچمداران سامسونگ به جای ماه مارس و آوریل (اسفند و فروردین) دو ماه زودتر عرضه خواهند شد.

منبع منتشرکننده این خبر مدتی بعد مدعی شد ابعاد نمایشگر پرچمداران سال 2018 سامسونگ یعنی سه گوشی گلکسی S9 ، گلکسی S9 پلاس و همچنین گلکسی Note9 تفاوتی با مدل‌های سال 2017 این دو سری نخواهد داشت. پس Infinity Display برای یک سال دیگر نمایشگر گوشی های پرچمدار سامسونگ باقی می‌ماند.

گوشی گلکسی S9

جدیدترین اخبار، دو شایعه پیشین را تایید می‌کنند. بر اساس آن‌ها دو گوشی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس از ماه آینده میلادی وارد مرحله تولید انبوه می‌شوند. این اتفاق دور از انتظار نیست. سامسونگ همانند سال گذشته تمامی موجودی اولیه تراشه پرچمدار کوالکام را در اختیار گرفته است. به این ترتیب می‌تواند مثل روال سال 2017، محصولات خود را زودتر از تمامی پرچمداران اندرویدی مجهز به اسنپدراگون 845 به بازار عرضه کند.

گوشی گلکسی S9

نوع و ابعاد نمایشگر گوشی گلکسی S9 با گلکسی S8 تفاوتی ندارد

همچنین قرار است مجددا از نمایشگرهای 5.8 اینچی و 6.2 اینچی Infinity Display در آن‌ها استفاده شود که کار توسعه را برای سامسونگ راحت می‌کند. حتی برای ساخت دوربین دوگانه گوشی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس نیز زحمت زیادی بر گردن این غول‌ کره‌ای نبوده و کافی است مجددا از ماژول دوربین دوگانه به کار رفته در گلکسی نوت 8 استفاده کند. به گفته منبع منتشرکننده اخبار جدید، سبک طراحی پنل پشتی پرچمداران جدید سری S سامسونگ تفاوت بسیار زیادی با قبل خواهد داشت. این خبر باز هم به استفاده از دوربین دوگانه در این دو مدل تاکید می‌کند.

گوشی گلکسی S9

جدول مقایسه ابعاد نمایشگر پرچمداران سال 2017 و 2018

به نظر می‌رسد احتمال استفاده از حسگر اثر انگشت جاسازی شده درون نمایشگر، در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بسیار پایین است. این تکنولوژی را به احتمال زیاد برای اولین مرتبه در گلکسی نوت 9 مشاهده خواهیم کرد.