گوشی می میکس 2 اس

شیائومی برای طراحی گوشی می میکس 2 اس از آیفون 10 الگو گرفته است!

گوشی می میکس 2 اس شیائومی (Xiaomi Mi Mix 2s) احتمالا تا انتهای سال جاری معرفی می‌شود. سبک طراحی این گوشی شیائومی همانند آیفون 10 است.

درباره جدیدترین تصاویری که از یک محصول شیائومی منتشر شده اخبار زیادی در دسترس نیست، اما از قرار معلوم آن‌ها متعلق به مدلی با نام گوشی می میکس 2 اس هستند. این محصول را باید نسخه‌ای جدید از پرچمدار سال 2017 شیائومی بدانیم که در پنل جلویی آن، از سبک طراحی نه چندان محبوب آیفون 10 الگوبرداری شده است.

گوشی می میکس 2 اس

بریدگی بالای نمایشگر آیفون جدید که محل قرارگیری سنسورهای مختلف و دوربین سلفی است، یکی از مهمترین عوامل نارضایتی کاربران از این محصول تلقی می‌شود. آزاردهندگی آن به حدی است که برخی کاربران قادر به تحمل دستگاه نبوده و آن را بعد از خرید به شرکت پس داده‌اند.

بریدگی بالای نمایشگر گوشی می میکس 2 اس از آیفون 10 کوچکتر است

بااین حال بریدگی بالای صفحه نمایش گوشی می میکس 2 اس کوچکتر از نمونه آن در گوشی اپل بوده و فضای بیشتری برای نمایش اعلانات باقی گذاشته است. اسنشال فون، یکی دیگر از گوشی های موبایل اندرویدی نیز دارای چنین سبک طراحی است. البته در بالاترین قسمت نمایشگر آن خبری از یک بریدگی عریض همچون دو گوشی می میکس 2 اس و آیفون 10 نبوده و تنها یک منحنی کوچک دیده می‌شود. اپلیکیشن‌ها در نمایشگرهای دارای بریدگی، به خوبی اجرا نمی‌شوند و کاربران از این بابت کلافه شده‌اند. اگر توسعه‌دهنده یک اپلیکیشن را برای اجرای صحیح در این نمایشگرها بهینه‌سازی نکند، استفاده از برنامه‌های مختلف در آن‌ها طاقت‌فرسا خواهد شد.

گوشی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس، پرچمدار سال 2016 این برند محبوب چینی، نه تنها جزو اولین دستگاه‌های دارای طراحی بدون حاشیه به شمار می‌رود، بلکه با وجود عرضه تعداد زیادی دستگاه دارای طراحی بدون حاشیه در سال 2017 همچنان جزو برترین‌ها در این زمینه است. شیائومی می میکس 2، نسخه بهبود یافته و متعلق به سال 2017 آن‌ است. اما چرا شیائومی باید از یک سبک طراحی که تاکنون بازخورد خوبی نزد کاربران نداشته است، تقلید کند و رو به عقب قدم بردارد؟

گوشی می میکس 2 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. نه اسم داره نه بنیان

  2. به نظرم این گوشیه mi mix 2s نیس در واقع این همون mi mix2 هستش که فقط والپیپر یا تم گوشی اون بالا شبیه ایفون طراحی شده من خودم ردمی نوت 4 دارم یادمه تو یکی از تم های شیائومی یه همچنن چیزی بود.
    اینم همونه حتی سنسور دوربین جلو!!!!

  3. این نظر نه قضاوته نه هیچ تهمدی : احتمال اینکه اپل به شیاموی پیشنهاد همچین طرحی داداه باشه هست ، چرا که هر ساله ، بعد معرفی آیفون ، کمپانی های چینی از آیفون اگو گرفته و سریعا معرفی میکنن ! دقیقا همین بازه زمانی !
    ممکنه ، اپل برای جا انداختن طرح تلفن های خودش ، این روند تبلیغاتی رو پیش رو گرفته ! دوستان ، پشت پرده رو باید با بصیرت دید !
    توجل کنید حذف جک هدفون هم همینطور بود ! همیشه انتقاد های اپل مورد تایید کمپانیهای چینیه ؟ فکر کنیم

  4. خاک بر سرش که هیچی از خودش نداره