قیمت وان پلاس 5 تی بیشتر از وان پلاس 5 نخواهد بود!

قیمت وان پلاس 5 تی بیشتر از وان پلاس 5 نخواهد بود!

قیمت وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) یکی از مجهولات گوشی جدید وان پلاس است. اما شایعاتی درمورد قیمت پرچمدار بعدی وان پلاس به گوش می‌رسد که امیدوارکننده هستند!

کمپانی چینی وان پلاس در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) از دردانه جدید خود رونمایی خواهد کرد. شرکت سازنده در پوستر رونمایی از این محصول، عبارت “A New View” را به کار برده و این قول را به کاربران داده تا طراحی ظاهری وان پلاس 5 تی کاملا جدید و به‌روز باشد. بر همین اساس، گویا قرار است پرچمدار جدید چینی‌ها به صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2160 مجهز شود. این در حالی‌ست که وان پلاس 5 (OnePlus 5) دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بود.

تاکنون تصور می‌شد قیمت وان پلاس 5 تی گران‌تر از وان پلاس 5 باشد. دلیل این ذهنیت -علاوه بر طراحی جدید و صفحه نمایش بزرگتر- رشد صعودی قیمت پرچمداران وان پلاس از سال 2014 تا 2016 بود. اما خوشبختانه، وان پلاس 5 تی با قیمتی مشابه نسبت به مدل قبل از خود روانه بازار خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت وان پلاس 5 تی در نسخه 64 و 128 گیگابایتی، با قیمت وان پلاس 5 برابری خواهد کرد. بنابراین، انتظار می‌رود پرچمدار جدید وان پلاس را بتوان با پرداخت هزینه 479 دلار (برای نسخه 64 گیگابایتی) و یا 539 دلار (برای نسخه 128 گیگابایتی) از بازار تهیه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوبه خودش فهمید که کسی چینی را به پول ژاپن/کره‌ نمی‌خرد

    • ببخشید،دقیقا کدوم گوشی توی ژاپن و کره تولید میشه،شما هنوز وانپلاس۵ رو دستت نگرفتی،وگرنه متوجه میشدی چرا توی آمریکا اینقدر مشتری داره،من سامی S8 رو فروختم،وانپلاس پنج خریدم،واقعا عالیه
      فقط کافیه یه بار دستت بگیری،تا معنی سرعت با ۸ کیگ رام رو متوجه بشی