تست سقوط آیفون 10 میزان مقاومت این گوشی را مشخص می‌کند + ویدیو

تست سقوط آیفون 10 ؛ میزان مقاومت آیفون ایکس را در این ویدیو ببینید

تست سقوط آیفون 10 (iPhone 10) نشان خواهد داد که مقاومت گوشی پرچمدار اپل چقدر است. به نظر شما سطح شیشه‌ای آیفون ایکس (iPhone X) چقدر مقاوم است؟

شکستن صفحه نمایش آیفون 10 هزینه‌ای 279 دلاری را برای شما به دنبال خواهد داشت. اما اگر به گفته اپل اعتماد کرده و سطح شیشه‌ای آیفون ایکس را «مقاوم ترین گلس در بین گوشی های هوشمند» بدانید، پس احتمال صرف این هزینه از سوی شما بسیار کم خواهد بود.

به تازگی ویدیوی تست مقاومت آیفون 10 توسط گروه SquareTrade در فضای مجازی منتشر شده که میزان مقاومت آیفون 10 اپل را در هنگام سقوط از ارتفاع به تصویر می‌کشد. این آزمایش به صورت کاملا دقیق انجام شده و سطح آسیب‌پذیری پرچمدار گران‌قیمت اهالی کوپرتینو را محاسبه کرده است. اگرچه میزان مقاومت همه گوشی های جدید اپل به دلیل شیشه‌ای بودن بدنه آنها کاهش یافته، اما این آیفون 10 بود که نشان داد شکننده‌تر از سایر مدل‌هاست.

پیش از این، آیفون 8 (iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) در تست‌های آسیب‌پذیری، به ترتیب امتیازهای 67 و 74 را کسب کردند که می‌توان این رکوردها را با عنوان میزان آسیب‌پذیری متوسط و متوسط رو به بالا نام برد. گلکسی نوت 8 نیز در این آزمایش امتیاز ضعیف و خطرناک 80 را کسب کرد در حالی که آیفون ایکس ضعیف‌تر از سایرین ظاهر شد.

تست سقوط آیفون 10 میزان مقاومت این گوشی را مشخص می‌کند + ویدیو

نتایج تست مقاومت آیفون 8 ، 8 پلاس و گلکسی نوت 8

اما نتیجه تست سقوط آیفون 10 چه بود؟

تست سقوط آیفون 10 نشان می‌دهد این گوشی پرچمدار، امتیاز 90 از 100 را کسب کرده که نشان‌دهنده خطر بالای آسیب‌پذیری در هنگام سقوط از ارتفاع است. اما این امتیاز ضعیف، چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟ در تست سقوط از کناره‌ها و با اولین تلاش، یک‌سوم از قسمت سمت راست صفحه نمایش شکسته و غیر قابل استفاده شد. به نظر می‌رسد این سقوط، بیشترین آسیب را به اجزای داخلی اسمارت فون رسانده باشد.

تلاش‌های بعدی نیز مشخص کرد که صفحه شیشه ای آیفون 10 بسیار شکننده بوده و سنسور فیس آیدی نیز در دومین سقوط به طور کامل از بین می‌رود. آخرین قسمت سالم پرچمدار اپل نیز قاب عقب آن بود که با اولین تلاش ترک برداشت. مجموعه این کارها، هزینه‌ای 550 دلاری را برای صاحب گوشی به همراه دارد. اما تنها آزمایشی که آیفون 10 از آن جان سالم به در برد، تست سقوط در آب بود. در ادامه، ویدیوی آزمایش سقوط از ارتفاع بر روی اپل آیفون ایکس را مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چی به شما میرسه اینقد دوس دارید تخریب کنید آیفونو
    متاسفم واستون کل سایتتون شده تخریب آیفون!!!!!!!
    من مهندسیه آی تی دارم با اکثر برند های تلفن همراه هم کار کردم
    حرص چیشو میخورید؟؟
    اینکه کوپرتینویی ها با آیفون x یه انقلابی توی تلفن همراه انجام دادن و همه ی گوشی ها به تقلید آیفون ایکس دارن گوشی میزنن یا همین ماکروسافت از ایر پاد آیفون داره تقلید میکنه؟

    یکم مطالعه کنید

    نه تعصبی هست نه هیچ چیز غیر منطقیه دیگه