عجیب ترین گجت های خانگی

عجیب ترین گجت های خانگی ؛ ابزارهایی جالب و کاربردی!

در ادامه، برخی از عجیب ترین گجت های خانگی را معرفی خواهیم کرد که در عین کاربردی بودن، به قدری عجیب هستند که شاید حتی کسی به داشتن آنها هم فکر نکند!

زمانی که به یک خانه هوشمند فکر می‌کنید، چه چیزهایی در ذهن شما نقش می‌بندد؟ شاید در لحظه اول، بسیاری از افراد وجود سیستم های دوربین نظارتی پیشرفته را تصور کنند. ممکن است خواسته شما یک سیستم صوتی پیشرفته باشد. هیچ محدودیتی در تصور وجود ندارد و حتی ممکن است برخی افراد به ماشین‌های چمن‌زن خودکار و یا آب‌پاش‌های هوشمند فکر کنند.

این گجت ها در عین تنوع و تفاوت‌هایی که دارند، بسیار کاربردی هستند. با این حال نمی‌توان عجیب و غریب بودن بسیاری از گجت های هوشمندی که امروزه در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را نادیده گرفت. به همین بهانه، در ادامه نگاهی به عجیب ترین گجت های خانگی خواهیم داشت.

14 مورد از عجیب ترین گجت های خانگی

Bruno

ترکیب جاروبرقی و سطل زباله در قالب یک دستگاه واحد.

بدون شک کسی جارو کردن را دوست ندارد. احتمالا این حس در مورد بیرون بردن زباله‌ها هنگام جمع‌آوری آنها نیز وجود خواهد داشت.

در این صورت، Bruno به عنوان نخستین محصول در لیست عجیب ترین گجت های خانگی ، یکی از کاربردی‌ترین ابزار خواهد بود. این سطل زباله هوشمند علاوه بر یادآوری زمان خالی کردن، هنگام پر شدن ظرفیت آن نیز شما را باخبر خواهد کرد. به علاوه، کاربران از شکاف پایینی می‌توانند گرد و غبار و زباله‌های خود را در سطل بریزند.

هم‌اکنون Bruno با قیمت 199 دلار در دسترس همگان بوده و برای تامین شش ماهه کیسه‌ها نیز بابت هر پاکت، کاربران باید رقم بسیار بالای 40 دلار را بپردازند.

Flatev

یک دستگاه نان‌پز تورتیلا.

سازندگان Flatev معتقدند مخلوط کردن آرد، پودر و آب برای اغلب مردم پیچیده است. در نتیجه، اگر قصد تهیه تورتیلا را دارید، کافی‌ست غلاف‌های خمیر را داخل Flatev قرار داده و با لمس یک کلید، نان لذیذ خود را دریافت کنید.

اگرچه این دستگاه بسیار کارآمد است، اما بابت هر کدام از غلاف‌های تورتیلا باید 79 سنت پرداخت کرد.

Orbnext

گجتی که از رنگ‌های مختلف برای نمایش اطلاعات استفاده می‌کند.

یکی از چیزهایی که همواره آرزوی داشتن آن روی میز خود را داشتید چیست؟ یک کامپیوتر بسیار قدرتمند؟ یک مجسمه گران‌قیمت که توسط یک هنرمند مشهور ساخته شده است؟ یک گجت مکعبی درخشان آزاردهنده؟

Orbnext یکی از عجیب ترین گجت های خانگی است که به منظور آگاه کردن شدن شما از اطلاعات مختلفی همچون قیمت سهام تا آب و هوا، رنگ‌های مختلف را نمایش می‌دهد. هرچند، نمایش اطلاعات با رنگ‌های مختلف چیزی در حدود 129 دلار برای شما آب می‌خورد.

Flosstime

به شما یادآوری می‌کند در فواصل زمانی مشخص، از نخ دندان استفاده کنید.

دستگاه های هوشمندی که برای حمام طراحی شده‌اند، آنقدرها هم که تصور کنید، ساده نبوده و می‌توانند اطلاعات مهمی از حفظ بهداشت شما را در اختیارتان قرار دهند. اما گجتی برای یادآوری استفاده از نخ دندان احتمالا بیشتر از نیاز کاربران خواهد بود.

Flosstime به آینه متصل شده و زمانی که آن را لمس می‌کنید، نخ دندان را در اختیارتان قرار می‌دهد. جالب است بدانید این گجت زمانی که به صورت مداوم از نخ دندان استفاده می‌کنید، به شما لبخند زده و در صورت فراموش کردن، اخم می‌کند!

Porkfolio

یک قلک هوشمند کوچک که به کودکان در پس‌انداز پول کمک می‌کند.

Porkfolio، یکی از عجیب ترین گجت های خانگی است که علاوه بر شمارش سکه‌هایی که در قلک می‌ریزید، اهداف پس‌انداز را به‌روز کرده و کاربران را از هرگونه دخالت مخفیانه باخبر خواهد کرد.

June Oven

یک فر هوشمند که می‌داند شما در حال پخت چه چیزی هستید.

تولید یک اجاق یا فر هوشمند، اساسا ایده بدی نیست. بدون شک هر کسی حداقل یک‌بار، غذای خود را به واسطه پرت شدن حواسش توسط دیگران سوزانده است.

اما آیا در مورد فری هوشمند با دوربین‌های داخلی HD نیز همین نظر را دارید؟

Quirky Refuel

گجتی برای نظارت بر موجودی مخزن گاز.

Quirky Refuel یکی از گجت هایی است که احتمالا در سفر بسیار کاربردی خواهد بود. با این حال، ما باز هم با دستگاهی عجیب و غریب رو به رو هستیم.

با اتصال این گجت در بخش بالایی و گردن مخزن گاز، اطلاعات مربوط به ظرفیت و موجودی آن از طریق تلفن هوشمند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از این وسیله برای مخازنی تا وزن 20 پوند (9 کیلوگرم) می‌توان استفاده کرد.

Hidrate Spark

یک بطری هوشمند که به شما نوشیدن مداوم آب را یادآوری می‌کند.

دو گجتی که پیش‌تر در رابطه با آنها صحبت کردیم، به نظر کاربردی‌تر می‌رسیدند. بهتر است باز هم محصولات عجیب و غریب را معرفی کنیم.

Hidrate Spark در حقیقت یک بطری آب هوشمند 55 دلاری است که از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل شده و نوشیدن آب در زمان‌های مختلف را به شما یادآوری می‌کند. شاید هدف از توسعه این محصول جدید، جلوگیری از تشنگی بسیار شدید شما هنگام ورزش و فراموش شدن نوشیدن آب باشد. به هر صورت، ظاهر زیبای این گجت را نباید فراموش کرد.

Belty Good Vibes

یک کمربند هوشمند که به داشتن سبک زندگی سالم‌تر کمک خواهد کرد.

هیچ چیزی از هوشمند شدن در امان نیست. برای اثبات این موضوع، شاید بتوان تلاش یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری که معتقد است ما به کمربند هوشمند نیاز داریم را مثال زد.

سازندگان در وب‌سایت خود، یکی از نقاط فروش این محصول جدید را “تغییر زندگی به سادگی نفس کشیدن” عنوان کرده‌اند!

اگر شما نیز به دنبال تغییر سبک زندگی خود هستید، کافی‌ست این گجت 395 دلاری را خریداری کنید.

Sensoria Socks

یک جفت جوراب هوشمند با عملکردی مشابه دستبندهای سلامتی برای پا.

با قیمت 199 دلار، Sensoria Socks را می‌توان از جمله گران‌ترین پوشاک‌های مخصوص پا در دنیا در نظر گرفت.

این گجت جدید، کارهای معمول دستبندهای هوشمند از جمله محاسبه گام‌ها و کالری‌های سوزانده‌شده را انجام داده و بازخورد مربوط به تکنیک و آهنگ قرار دادن پا را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

Sobro

یک میز قهوه هوشمند.

با مطالعه توضیحات اولیه احتمالا تصور می‌کنید یک میز قهوه هوشمند بر مواردی همچون مصرف غذا و قهوه، زمان نشستن پشت میز یا تعداد بیسکویت‌هایی که همراه با یک چای میل می‌کنید، نظارت خواهد کرد.

اما اشتباه می‌کنید؛ Sobro حاوی یک یخچال، دو پورت یو اس بی، دو خروجی برق، اسپیکرهای بلوتوثی، کنترل‌های لمسی و لامپ‌های رنگی ال ای دی است.

شاید این گجت جدید کارآمد باشد، اما آیا می‌توان آن را یک میز قهوه در نظر گرفت؟

Lovebox

راهی خاص و متفاوت برای ارتباط با فردی که عاشق آن هستید.

LoveBox یکی از متفاوت‌ترین محصولاتی‌ست که در نمایشگاه CES 2017 شاهد معرفی آن بودیم. این گجت جدید، راهی خاص برای ارتباط با فردی است که عاشق آن هستید و اگر ادعای سازندگان درست باشد، شما به آن نیاز خواهید داشت.

هنگام دریافت پیام جدید، درب Lovebox باز شده و قلب روی آن نیز می‌چرخد.

HushMe

از شنیدن شدن مکالمه شما توسط گوش‌های کنجکاو جلوگیری می‌کند.

HushMe به عنوان یکی دیگر از عجیب ترین گجت های خانگی ، اطراف دهان شما قرار می‌گیرد تا کسی قادر به دیدن یا شنیدن صحبت شما با مخاطب‌تان نباشد.

این گجت، کاربردی به نظر می‌رسد؛ اما آیا ظاهر آن برای استفاده روزمره مناسب است؟

Kerastase Hair Coach

یک برس مو هوشمند که توسط L’Oréal و Kerastase توسعه داده شده است.

شما چه زمانی شانه کردن موهای خود را یاد گرفته‌اید؟ احتمالا پاسخ این سوال، زمان آموختن بستن بند کفش و گفتن ساعت باشد. با این حال، L’Oréal و Kerastase معتقدند ما برای انجام این کار به کمک نیاز داریم.

Hair Coach به سه میکروفون، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ تجهیز شده و از طریق اپلیکیشن مخصوص آن، نکاتی در رابطه با شانه کردن مو را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا برخی از عجیب ترین گجت های خانگی که در عین حال می‌توانند کاربردی باشند را معرفی کنیم؛ محصولاتی که بسیاری از آنها در نوع خود اولین هستند. اما بیش از عجیب بودن، این محصولات از پیشرفت فناوری و انقلاب هوشمند شدن وسایل خانگی خبر دارند.

اما آیا وسایل هوشمند دیگری را می‌شناسید که بتوان آنها را در این لیست جای داد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یک بطری هوشمند که به شما نوشیدن مداوم آب را یادآوری می‌کند.

    واقعااا فکرشو میکنم میبینم چقد کاربردیه!!!!!!