سامسونگ اسمارت فون منحني شكل خود را رونمايي كرد

همانطور که می دانید سامسونگ اولین تلویزیون OLED منحنی شکل خود را در رویداد CES به نمایش گذاشت. اما حال این شرکت از ایده ای مشابه برای صفحه نمایش اسمارت فون ها استفاده کرده و در همین رابطه آنها نمونه اولیه یک اسمارت فون با صفحه نمایش قابل انعطاف را به نمایش گذاشتند. به همراه این نمونه اولیه، سامسونگ نشان داد که چگونه از این دستگاه، هنگامی که صفحه نمایش آن توسط چیزی مانند یک ژاکت پوشیده شده می توان استفاده کرد، صفحه نمایش آن می تواند فضایی به کاربران برای دیدن پیام های متنی ورودی و اقدام برروی آنها بدهد.

 

{photo}91/10/21/samsung-oled-phone{/photo}

البته در اینجا با یک تلفن کامل روبرو نیستیم بلکه تنها یک نمونه اولیه برای نمایش کاربرد OLED بر روی تلفن های هوشمند را شاهد هستیم که یک ایده جالب را هم به نمایش می گذارد. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، یکی از لبه های کنار تلفن خمیده است و -به اصطلاح- نمایشگر از آن لبه به پایین سقوط کرده.

سامسونگ کاربرد جالبی برای این لبه آبشاری تعریف کرده و آن نشان دادن آیکون های منوی اصلی، یا نمایش SMS ها در زمانی است که نمایشگر دستگاه خاموش است.
در اینجا با اولین نمونه از یک نمایشگر OLED پنج اینچی با رزولوشن 720p روبرو هستیم و مشخصاً یکی دو سالی تا ارائه این تکنولوژی بر روی تلفن های مصرفی، فاصله داریم

جهت مشاهده کليه اخبار و مقالات مرتبط با نمايشگاه CES به صفحه اختصاصي  گجت نيوز مراجعه کنيد.

منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*