آپدیت جدید سامسونگ

آپدیت جدید سامسونگ دکمه دستیار مجازی بیکسبی را از میدان حذف می‌کند!

دستیار مجازی سامسونگ بیکسبی در گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 حضور دارد. اما بعد از دریافت آپدیت جدید سامسونگ می‌توانید دکمه آن را غیر فعال کنید.

کاربران پرچمداران سال 2017 سامسونگ به وجود یک دکمه اضافی بر روی بدنه گوشی های موبایل خود در مقایسه با سایر محصولات این شرکت عادت کرده‌اند، خواه از آن برای فراخوانی بیکسبی استفاده کرده و خواه این دکمه برایشان آزاردهنده بوده باشد.

سامسونگ تا پیش از این شدیدا با اپلیکیشن‌هایی که برای دور زدن کاربرد دکمه اختصاصی بیکسبی توسعه پیدا کرده بودند، مقابله می‌کرد. کاربرانی که مایل به استفاده از دستیار مجازی سامسونگ نبودند، تلاش می‌کردند از دکمه تعبیه شده برای فراخوانی یک اپلیکیشن دیگر استفاده کنند. اما سامسونگ اکنون کمی نرم‌تر در این رابطه برخورد می‌کند.

آپدیت جدید سامسونگ

با دریافت آپدیت جدید سامسونگ ، دکمه مخصوص بیکسبی دیگر الزاما بیکسبی هوم را اجرا نکرده و گوشی را از حالت آماده به کار به حالت فعال در نخواهد آورد. اما چه چیزی سامسونگ را به ارائه این به‌روزرسانی نرم افزاری راضی کرد؟

حدود شش هفته قبل، سامسونگ کلیدی جدید را معرفی کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانستند دکمه فیزیکی بیکسبی را از راه‌اندازی این دستیار صوتی منع کنند. کاربرانی که از این دستیار استفاده‌ای نداشته و از طرفی به خاطر راه‌اندازی گاه و بی‌گاه آن به خاطر لمس اشتباهی دکمه خسته شده‌ بودند، از اضافه شدن این گزینه‌ی جدید بسیار خوشحال شدند.

آپدیت جدید سامسونگ

با دریافت آپدیت جدید سامسونگ می‌توان دکمه بیکسبی را به طور کامل غیر فعال کرد

اما همچنان مشکلی وجود داشت. لمس دکمه فیزیکی اختصاصی بیکسبی منجر به بیدار شدن گوشی و خارج شدن آن از حالت آماده به کار می‌شد، گویی دستگاه دارای دو دکمه پاور برای روشن کردن نمایشگر است! اما به لطف آپدیت جدید سامسونگ دیگر حتی با لمس این دکمه، دستگاه از حالت آماده به کار نیز خارج نخواهد شد. به منظور دریافت آپدیت جدید سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 به مسیر Galaxy Apps > My Apps > Update رفته و در دسترس بودن به‌روزرسانی‌های جدید را کنترل کنید. در ادامه گزینه Update All را لمس کنید تا تمامی سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها آپدیت شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*