اچ تی سی یو 11 لایف معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با امکانات پرچمداران

اچ تی سی یو 11 لایف معرفی شد؛ میان‌رده‌ جدید تایوانی با 4 گیگابایت رم

اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) دقایقی پیش معرفی شد. در ادامه، مشخصات، امکانات فنی، قیمت و زمان عرضه گوشی جدید اچ تی سی را مرور می‌کنیم.

کمپانی تایوانی اچ تی سی، در کنار معرفی گوشی رده‌بالای خود، اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus)، از گوشی میان رده اچ تی سی یو 11 لایف نیز رونمایی کرد. این محصول در دو نسخه تولید شده است؛ نسخه اول به اندروید وان مجهز بوده و مدل دوم نیز رابط کاربری سنس اچ تی سی را اجرا می‌کند. مدل اچ تی سی سنس -که قرار است در بازار آمریکای شمالی عرضه شود- بر پایه اندروید 7.1 نوقا طراحی شده و در کنار گوگل اسیستنت، به صورت پیش‌فرض از دستیار صوتی آمازون الکسا نیز پشتیبانی می‌کند. به گفته مدیران HTC، تا کمتر از یک ماه دیگر، آپدیت اندروید 8 اوریو برای این نسخه از اسمارت فون جدید تایوانی‌ها عرضه خواهد شد.

در حالی که مدل سنس گوشی یو 11 لایف در آمریکای شمالی عرضه می‌شود، نسخه اندروید وان این محصول با اندروید خالص ورژن 8 اوریو به سایر نقاط جهان ارسال خواهد شد.

سایر مشخصات دو مدل تقریبا یکسان است؛ صفحه نمایش اچ تی سی یو 11 لایف در هر دو نسخه سنس و اندروید وان، 5.2 اینچ از نوع Super LCD با رزولوشن 1080 پیکسل خواهد بود. همچنین، گوشی جدید اچ تی سی با اخذ درجه IP67، در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی داشته به طوری که قادر است به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد.

اچ تی سی یو 11 لایف معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با امکانات پرچمداران

اچ تی سی یو 11 لایف از چیپست اسنپدراگون 630 قدرت گرفته و در بازار آمریکای شمالی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این در حالی‌ست که در سایر نقاط جهان، از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. در هر دو نسخه، قابلیت اتصال کارت حافظه microSD وجود دارد.

دوربین گوشی یو 11 لایف از سنسور 16 مگاپیکسلی f/2.0 در قاب عقب با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی و یک چراغ LED تشکیل شده است. در پنل جلو نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی f/2.0 با امکان ضبط تصاویر تا وضوح 1080 پیکسل مشاهده می‌شود.

نسخه جهانی اچ تی سی U11 لایف از شبکه LTE Cat.11 با حداکثر سرعت دانلود 6000 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 75 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. اما در نسخه آمریکای شمالی، از LTE Cat.9 با سرعت دانلود و آپلود (به ترتیب) 450 و 50 مگابیت بر ثانیه استفاده شده است.

باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی اچ تی سی یو 11 لایف توسط یک پورت USB از نوع C شارژ شده و از نسخه 5.0 بلوتوث، NFC، وای‌فای 802.11ac، جی‌پی‌اس، GLONASS و Beidou پشتیبانی می‌کند. در ادامه دیگر محصولات سری U اچ تی سی ، جک 3.5 میلی‌متری صدا از یو 11 لایف نیز حذف شده است.

گالری عکس اچ تی سی یو 11 لایف

در پنل جلو و در زیر صفحه نمایش، دکمه هوم به همراه سنسور اثر انگشت مشاهده می‌شود. قاب عقب این اسمارت فون نیز همانند سایر گوشی های جدید اچ تی سی، از شیشه اکریلیک بسیار مقاوم تولید و به وسیله فرایندهایی خاص پردازش و براق شده است. نتیجه کار، تغییر رنگ زیبا و جذاب قاب پشتی در هنگام حرکت دادن گوشی است.

در اچ تی سی یو 11 لایف ، قابلیت اج سنس با عملکردهایی متنوع دیده می‌شود. در جعبه این موبایل میان‌رده، هدفون‌های USonic اچ تی سی نیز قرار داده شده‌اند. ابعاد گوشی 149.09 در 72.9 در 8.1 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 142 گرم دارد.

قیمت و زمان عرضه اچ تی سی یو 11 لایف

نسخه آمریکای شمالی یو 11 لایف از امروز با قیمت 349 دلار و در رنگ آبی کبود در دسترس قرار دارد. نسخه بین‌المللی آن نیز علاوه بر آبی، در رنگ سیاه درخشان (Brilliant Black) توزیع خواهد شد و قیمت آن در بازراهای مختلف، متفاوت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*