قابلیت های چندرسانه ای ال جی وی 30

نمایش قابلیت های چندرسانه ای ال جی وی 30 در قالب Kinetic Art یا هنر حرکتی + ویدیو

قابلیت های چندرسانه ای ال جی وی 30 توسط هنرمند معروف، مایکل مورفی و با هماهنگی شرکت LG در قالب Kinetic Art یا هنر حرکتی به نمایش گذاشته شده‌اند.

شرکت LG با همکاری هنرمند معروف مایکل مورفی قابلیت های چندرسانه ای ال جی وی 30 را در قالب kinetic Art به نمایش گذاشت. Kinetic Art برای اثرگذاری وابسته به حرکت است. ولی این بدان معنی نیست که اثر هنری حتما باید حرکت کند بلکه بیننده حرکت می‌کند. وقتی به اثر هنری از زاویه متفاوت نگاه کنید اثر هنری کاملا چیز دیگری را به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر نیست که این نوع اثر هنری مخاطب را جذب کرده و تجربه منحصربه‌فردی برای بیننده فراهم می‌کند. میلیون‌ها علاقه‌مند به هنر که نمی‌توانند از دو اثر هنری این هنرمند که قابلیت‌های صوتی و تصویری ال جی وی 30 را نشان می‌دهند بازدید کنند، می‌توانند در ادامه این هنر خارق‌العاده را ببینند.

آثار هنری از قابلیت های چندرسانه ای ال جی وی 30

گوشی ال جی v30 یک موبایل قدرتمند برای کسانی است که می‌خواهند علاوه بر استفاده از محتوا، آن را خلق کنند. شرکت ال جی احساس کرد که Kinetic Art یک روش مناسب برای به نمایش گذاشتن قابلیت‌های این گوشی برای قشر علاقه‌مند به هنر و فناوری است. مایکل مورفی نیز بهترین هنرمندی بود که می‌توانست این ایده را به واقعیت تبدیل کند.

قابلیت های چندرسانه ای ال جی وی 30

آقای مورفی که اهل بروکلین در نیویورک است، در سال 2007 به خاطر پرتره‌اش از رئیس جمهور وقت، باراک اوباما معروف شد. این اثر در راستای کمپینی به نام هنر برای اوباما ساخته شده بود. او از هنر ادراکی در قالب تکنیک چند وجهی استفاده کرد و یک اثر هنری سه وجهی خلق کرد. مورفی هنرمند با استعدادی است که آثاری چون تغییر ادراکی و کشور تفنگ‌ها را خلق کرده است. آثاری که تاثیر زیادی روی مخاطبان در آن برهه زمانی گذاشتند.

قابلیت های چندرسانه ای ال جی وی 30

آقای کیم سو یونگ رئیس بازاریابی بخش ارتباطات موبایلی ال جی می‌گوید:

ما می‌خواهیم با درگیر کردن ذهن برای فکر کردن خارج از محدوده معمول، تخیلات انسان‌های خلاق را شکوفا کنیم. دقیقا مثل کاری که مایکل مورفی کرد. به نمایش گذاشتن محصولاتی مانند گوشی v30 به روشی خلاقانه بهترین راه برای ارتباط برقرار کردن با مخاطب هدفمان یعنی علاقه‌مندان به تولید محتوا است.

گوشی ال جی v30 در میان دیگر پرچمداران امسال توانست افتخارات زیادی برای قابلیت‌های فوق‌العاده چندرسانه‌ای خود کسب کند. بعضی از ویژگی‌ها شامل لنز شیشه‌ای کاملا شفاف با دیافراگم f1.6، دوربین دوگانه با لنز 120 درجه فوق عریض، کمترین میزان حاشیه صفحه، مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ hi-fi و سیستم پیشرفته تنظیم صدای شرکت B&O play می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*