ویدیو و گالری عکس ریزر فون ؛ نگاهی نزدیک به گوشی هوشمند ریزر

ویدیو و گالری عکس ریزر فون ؛ نگاهی نزدیک به گوشی گیمینگ ریزر

پس از معرفی گوشی جدید ریزر ، حال ویدیو و گالری عکس ریزر فون (Razer Phone) نیز منتشر شده است. در ادامه، مروری بر مشخصات و امکانات ریزر فون نیز خواهیم داشت.

کمپانی ریزر (Razer)، غول دنیای سخت‌افزارهای کامپیوتری است که حالا با معرفی یک گوشی هوشمند  با نام ریزر فون ، به صنعت تولید اسمارت فون ها هم گام نهاد. این گوشی با هدف جلب رضایت گیمرها طراحی و تولید شده و از سخت‌افزار و امکانات رده‌بالایی نیز برخوردار است. در ادامه، گالری تصاویر ریزر فون را خواهیم دید و در ویدیویی کوتاه، نگاهی نزدیک به آن خواهیم انداخت.

کمپانی سازنده، ریزر فون را برای گیمرها ساخته است. درواقع، سرعت پردازش و قدرت نمایشگر این اسمارت فون پرچمدار را در کمتر محصول مشابهی خواهید یافت. کمپانی ریزر، صفحه نمایش اولین گوشی خود را با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز طراحی کرده و نام اولتراموشن (Ultramotion) را بر آن نهاده است. این میزان رفرش‌ریت، دو برابر سایر گوشی های هوشمند بوده و برای اولین بار است که در یک اسمارت فون با عرضه جهانی به کار می‌رود. البته پیش از این، گوشی Aqauos R شارپ نیز به این نوع نمایشگر مجهز شده که تنها در بازار ژاپن به فروش می‌رسد. ریزر در اسمارت فون جدید خود از صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD و نسبت 16 به 9 استفاده کرده تا مشکلی برای از دست دادن پیکسل‌ها در این نرخ تازه‌سازی نداشته باشید.

ویدیو و گالری عکس ریزر فون ؛ نگاهی نزدیک به گوشی هوشمند ریزر

در دل گوشی جدید ریزر ، چیپست رد‌ه‌بالای اسنپدراگون 835 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 540 و سی‌پی‌یوی 8 هسته‌ای Kryo به کار رفته است. اما آیا این سخت‌افزار، قدرت کافی برای اجرای یک بازی فوق سنگین را دارد؟ قطعا به کمک 8 گیگابایت رم، این امکان وجود خواهد داشت. حافظه داخلی ریزر فون 64 گیگابایت بوده که به نظر می‌رسد کمتر از حد انتظار است. با این حال، پشتیبانی از کارت حافظه microSD، تا حدودی خیال کاربران را از بابت فضای ذخیره‌سازی راحت می‌کند.

گوشی جدید ریزر به دو اسپیکر باکیفیت در قاب جلو مجهز بوده که هر کدام تقویت‌کننده مختص به خود را دارند و دارای گواهی THX در بخش کیفیت هستند. همه این مجموعه توسط یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی روشن نگه داشته می‌شود؛ باتری قدرتمندی که از آخرین تکنولوژی شارژ سریع کوالکام، با نام +QuickCharge 4 بهره می‌برد. به هر حال، ریزر فون برای بازی‌خورها ساخته شده و قاعدتا باید دارای باتری بزرگ با قابلیت شارژ سریع باشد.

ویدیو و گالری عکس ریزر فون ؛ نگاهی نزدیک به گوشی هوشمند ریزر

اما اگر بخواهیم ریزر فون را در یک نگاه بررسی کنیم، باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه: کاملا از جنس آلومینیوم CNC شده
  • صفحه نمایش: 5.7 اینچی از نوع IPS LCD و از جنس اکسید روی گالیم با تکنولوژی اولتراموشن، 1440 در 2560 پیکسل (16 به 9)، محدوده رنگ وسیع، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز
  • چیپست: اسنپدراگون 835، سی‌پی‌یو 8 هسته‌ای Kryo 280 (چهار هسته 2.4 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.9 گیگاهرتزی)، پردازنده گرافیکی آدرنو 540
  • مموری: 8 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، شیار microSD
  • سیستم عامل: اندروید 7.1.1 نوقا، لانچر نوا پرایم ریزر ادیشن
  • دوربین عقب: دوگانه، 12 مگاپیکسل f/1.75 واید + 12 مگاپیکسل f/2.6 تله فوتو، فلاش LED دوتایی
  • دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 4000 میلی‌آمپر ساعت، تکنولوژی +QuickCharge 4
  • ارتباطات: LTE Cat.16، وای‌فای a/b/g/n/ac، بلوتوث 5، یو اس بی نوع سی، NFC، جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • دیگر امکانات: سنسور اثر انگشت در دکمه پاور، دو اسپیکر در جلو، آمپلی‌فایرهای THX دالبی اتم

در ادامه، ویدیو و گالری عکس ریزر فون را مشاهده خواهید کرد.

ویدیوی نگاه نزدیک به ریزر فون

گالری عکس ریزر فون (شماره 1)

گالری عکس ریزر فون (شماره 2)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*