آیفون ایکس کوچکتر از آیفون 8 پلاس

آیفون ایکس کوچکتر از آیفون 8 پلاس، اما صاحب بزرگ‌ترین نمایشگر در بین گوشی‌های اپل

آیفون ایکس (Apple iPhone X) صاحب بزرگ‌ترین نمایشگر در بین آیفون های اپل است. هرچند که ابعاد آیفون 8 پلاس بزرگ‌تر است، اما اپل یک نمایشگر بزرگ 5.8 اینچی را در بدنه‌ی 5 اینچی جای داده است!

آیا شما باید یک آیفون ایکس بخرید؟ این محصول متاسفانه از قیمت سرسام آور 1000 دلاری برخوردار است و درست همانند دیگر محصولات کمپانی اپل از سرعت بسیار بالایی در استفاده برخوردار است. اما آنچه که این محصول را با سایر محصولات غول کوپرتینویی متمایز می‌سازد، صفحه نمایش جذاب آن است.

آیفون ایکس با نمایشگر 5.8 اینچی خود در واقع صاحب بزر‌گترین نمایشگر در بین آیفون‌های اپل است که حتی آن را از آیفون 8 پلاس غول پیکر صاحب نمایشگر 5.5 اینچی نیز جلو می‌اندازد. بنابراین، آیفون ایکس اینک رکورددار بزرگ‌ترین نمایشگر در بین گوشی های اپل خواهد بود.

آیفون ایکس کوچکتر از آیفون 8 پلاس

اما به دلیل طراحی فشرده‌ی نمایشگر لبه به لبه (به خصوص جایگیری سنسورها در قسمت بالایی صفحه و از دست رفتن تکه‌ای از آن)، سایز کلی این گوشی پرچمدار کوچکتر از آیفون 7 پلاس و 8 پلاس خواهد بود. در واقع اندازه‌ی بدنه‌ی آن نزدیک به آیفون 7 و آیفون 8 است. در اینجا یک نکته‌ی مهم وجود دارد: آیفون ایکس از نظر ابعاد، بلندتر از آیفون 8 پلاس است، بنابراین آیفون 8 پلاس تنها به طور کلی بزرگ‌تر از گوشی ویژه سال 2017 اپل است. در زیر می‌توانید به خوبی تفاوت این دو مدل را با تصویری از آن‌ها در کنار یکدیگر مشاهده کنید.

این نکنه نیز حائز اهمیت است که اپل در آیفون ایکس خود به جای نمایشگر ال سی دی استفاده شده در سایر آیفون های خود، برای نخستین بار از تکنولوژی OLED استفاده کرده است. نمایشگر آیفون 10 از وضوح بیشتری نیز نسبت به نمایشگر آیفون 8 پلاس برخوردار است که اجازه می‌دهد جزئیات وقتی از نمای نزدیک مشاهده می‌کنید، شفاف‌تر از قبل باشند.

ارزش بالای خرید آیفون ایکس با وجود یک نمایشگر جذاب

ما با چند دقیقه کار کردن با یک دیوایس آیفون ایکس (یا همان آیفون 10) دریافتیم که صفحه آن کاملا شفاف و رنگ‌ها خوب هستند. بنابراین آیفون ایکس همراه با یک نمایشگر بزرگ و شفاف، می‌تواند یک گوشی هوشمند عالی برای خریداری باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*