تصویری از اچ تی سی U11 لایف در رنگ مشکی براق

تصویری از اچ تی سی U11 لایف در رنگ مشکی براق دیده شد

رولاند کوانتد تصویری از گوشی اچ تی سی U11 لایف را در رنگ مشکی براق منتشر کرد. این گوشی میان رده پروژه اندروید وان با مدل پرچمدار یو 11 پلاس، 11 آبان ماه معرفی خواهد شد.

دیوایس‌های پروژه اندروید وان اینک به لطف سرمایه گذاری تولیدکنندگان گوشی های هوشمند معروف بازار با رنسانسی همراه هستند. شیائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چینی موبایل قصد دارد یک دیوایس اندروید وان به نام Mi A1 را معرفی کند و اگر شایعات درست باشد، اچ تی سی تایوانی نیز این رویه را در پیش خواهد گرفت. تا چند روز دیگر، این کمپانی قصد دارد از گوشی اچ تی سی U11 لایف خود پرده برداری کند که ظاهرا جدیدترین و یکی از جذاب‌ترین اعضای این پروژه خواهد بود.

ساعاتی پیش یک رندر جذاب و جدید از گوشی اچ تی سی یو 11‌ لایف توسط افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، رولاند کوانتد منتشر شد که این گوشی هوشمند را با رنگ مشکی براق و در زوایای مختلف به تصویر می‌کشد. در اینجا هیچ خبری از طراحی کم حاشیه، دوربین دوگانه یا هرچیزی که بیشتر به محصولات بالارده بازار است نخواهد بود، اما این به معنای جذاب نبودن گوشی اچ تی سی یو 11 لایف نیست. با توجه به سابقه‌ی درخشان کوانتد، به نظر می‌رسد این رندر واقعی است و بی‌تردید محصولی شگفت انگیز در انتظار ورود به بازار گوشی های میان رده خواهد بود.

تا به امروز مشخص شده است اچ تی سی U11 لایف از یک چیپست اسنپدراگون 630، رم 3/4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی، یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح Full HD، دوربین‌های 16 مگاپیکسلی در پشت و جلو، یک باتری با ظرفیت 2.600 میلی‌آمپر ساعت، سیستم عامل اندروید 8 اوریو، قابلیت ضد آب IP67 و همچنین لبه‌های حساس به لمس Edge Sense بهره می‌برد. به طور کلی اچ تی سی در حال آماده سازی یک پکیج جذاب و کامل میان رده است که می‌تواند تجربه عالی از اندروید را با هزینه‌ای نسبتا کم در اختیار کاربران قرار دهد.

قیمت اچ تی سی U11 لایف

ساعاتی پیش ما همچنین در گزارشی به قیمت احتمالی این گوشی اندروید وان پرداختیم که می‌تواند جالب توجه باشد. اچ تی سی در نظر دارد نسخه‌ی 32 گیگابایتی گوشی اچ تی سی U11 لایف را با قیمت 429 دلار روانه بازارهای برگزیده خود کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*