نیسان لیف نیسمو 2018

کانسپت الکتریکی نیسان لیف نیسمو 2018 در نمایشگاه توکیو به نمایش درآمد

نیسان لیف نیسمو 2018 (Nissan Leaf Nismo 2018)، کانسپت الکتریکی جدید این خودروساز ژاپنی است که در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 به نمایش گذاشته شد.

نیسان یک نسخه از کانسپت الکتریکی لیف نیسمو 2018 (Nissan Leaf Nismo 2018) را در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 به معرض نمایش گذاشت. این خودرو قرار است جایگزین مدل اولیه لیف باشد و به نوعی نسل دوم خودروهای الکتریکی شرکت نیسان به شمار می‌رود.

نیسان لیف نیسمو 2018

نیسان لیف نیسمو 2018 در کنار کانسپت الکتریکی جدید IMX که آن هم در نمایشگاه توکیو معرفی شد، در سال 2019 به بازار عرضه می‌شوند و قرار است به رقیبی جدی برای تسلا مدل ایکس تبدیل شوند. نیسان لیف جدید، چند ماه پیش با طراحی جدید و بهبودیافته و تکنولوژی‌های جدید معرفی شده بود و حالا شرکت نیسان، یک نسخه از کانسپت لیف نیسمو را برای به هیجان درآوردن جوانان و بازدیدکنندگان با خود به نمایشگاه توکیو آورده است.

نیسان لیف نیسمو 2018

مدل نیسمو، یک نسخه بهبودیافته با ویژگی‌ها و طراحی جدید از خودروی الکتریکی نیسان لیف 2018 است که هنوز مشخصات و توان فنی آن مشخص نیست. کانسپت نیسان لیف نیسمو 2018 ظاهر بهتری پیدا کرده و می‌تواند مشتریان نسل جوان را به سمت خود جذب کند. این خودروی الکتریکی با سه رنگ سفید، مشکی و قرمز تزئین شده و ظاهر تهاجمی‌تری دارد. سقف با رنگ متضاد، ورودی‌های هوای جلو و آینه‌های جانبی جدید نیز ظاهری اسپورت‌تر را برای خودرو ایجاد کرده‌اند. تایرهای جدیدی هم به خودرو اضافه شده‌اند تا شخصیت اسپورت آن را بهبود ببخشند. علاوه بر‌ آن، شرکت خودروسازی نیسان می‌گوید تکنولوژی مسابقه Nismo موجب بهتر شدن عملکرد آیرودینامیک خودرو می‌شود.

نیسان لیف نیسمو 2018

نسخه با ظرفیت بالاتر و قدرتمندتر نیسان لیف در سال 2018 عرضه می‌شود و به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که مدل نیسمو نیز از مشخصاتی نزدیک به آن برخوردار باشد. قیمت این خودرو هم هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود قیمتی در حدود 30 هزار پوند برای آن تعیین شود.

گالری عکس های نیسان لیف نیسمو 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*