اسمات فون لنوو IdeaPhone K900 : نمايشگر ۵.۵ اینچی پردازنده ۲ هسته ای اینتل

شرکت لنوو در ادامه معرفی محصولات بی نظیر خود، از اسمارت فونی رونمایی کرد که رقیبی جدی برای گلکسی نوت ۲ سامسونگ به شمار می رود. این فبلت جدید لنوو IdeaPhone K900 نام دارد و دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی به همراه پردازنده قدرتمند ۲ هسته ای اینتل می باشد.

لنوو امروز در نمایشگاه CES لاس وگاس تلفن جدید خود با نام IdeaPhone K900 را معرفی کرد، این تلفن مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای Atom اینتل و نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن 1080p با تراکم 400ppi است.

{photo}91/10/20/Lenovo-IdeaPhone-K900-1{/photo}

K900 ظاهر زیبایی دارد و ضخامت آن نیز تنها 6.9 میلی‌متر می‌باشد که لنوو ادعا کرده باریک‌ترین در کلاس خود است. بدنه این تلفن از پلی کربنات و استیل ساخته شده و لبه ‌های تیز و غیرمنحنی شکل دارد.
لنوو اعتقاد دارد که این تلفن قادر به رقابت با تلفن‌های مبتنی بر معماری ARM است و هم از نظر قدرت و بازده و هم شکل و شمایل در سطح بسیار بالایی قرار دارد. اجرای نرم افزارهای اندرویدی و سرعت پاسخ دهی تلفن در سطح بسیار بالایی است و دوربین 13 مگاپیکسلی آن نیز مشابه دوربین بکار رفته در تلفن Xperia Z سونی بوده و از همان سنسور Exmor سونی بهره می‌برد و لنز آن نیز دارای f/1.8 است.

{photo}91/10/20/Lenovo-IdeaPhone-K900-2{/photo}

وقتی K900 را در دست می‌گیرید بلافاصله متوجه باریک بودن آن می‌شوید. بدنه با کیفیت و خوش ساخت این تلفن نیز حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.
K900 فعلا مجهز به اندروید 4.1 است اما در زمان عرضه به اندروید 4.2 بروز خواهد شد. لنوو تنها یک قالب اختصاصی خود را برروی اندروید نصب نموده که اگر از آن خوشتان نیاید می‌توانید به راحتی آن را غیرفعال کنید.

متاسفانه هنوز بنچمارک‌های مربوط به پردازنده اتم این تلفن منتشر نشده است و دقیقا نمی دانیم این پردازنده 2 هسته‌ای چقدر قدرت دارد.

جهت مشاهده کليه اخبار و مقالات مرتبط با نمايشگاه CES به صفحه اختصاصي  گجت نيوز مراجعه کنيد.

منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*