گوشی های هواوی سری میت 10

رسانه‌های معتبر دنیا چه نظری در مورد گوشی های هواوی سری میت 10 دارند؟

گوشی های هواوی سری میت 10 اخیرا توسط این برند چینی معرفی شدند. اما رسانه‌های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی چه امتیازی را به این گوشی های پرچمدار داده‌اند؟

مدت زمان زیادی از معرفی گوشی های هواوی سری میت 10 شامل مدل‌های میت 10 (Mate 10)، میت 10 پرو (Mate 10 Pro) و میت 10 پورشه دیزاین (Mate 10 Porsche Design) که 16 اکتبر در مونیخ معرفی شدند نمی‌گذرد. در این مدت زمان کوتاه رسانه‌های جهانی معتبر در حوزه تکنولوژی توجه زیادی به سری جدید از گوشی های پرچمدار هواوی داشتند چرا که در این مدل‌ها نوآوری‌هایی برای اولین بار مانند پردازش هوش مصنوعی به دنیای گوشی های هوشمند معرفی شدند. این رسانه‌ها هر یک با بررسی دقیق گوشی های هواوی سری میت 10 طی تست‌های دقیق، امتیازات بالایی به گوشی‌های این سری دادند. در ادامه به نمونه‌های کوچکی از این بررسی‌ها و جزئیاتی که در ارتباط با سری Mate 10 شرکت HUAWEI در رسانه‌های معتبر دنیا منتشر شده اشاره می‌کنیم.

امتیازات گوشی های هواوی سری میت 10 از سایت‌های معتبر جهان

TECH ADVISOR:

سایت انگلیسی TECH ADVISOR یکی از سایت‌های خوش نام و معتبر مطرح در حوزه معرفی آخرین دستاوردهای حوزه فناوری در اروپا و آمریکا محسوب می‌شود و مخاطبان زیادی دارد. این سایت با بررسی فنی و مفصل گوشی HUAWEI Mate 10 Pro به این گوشی نشان TECH ADVISOR Recommended یا توصیه شده توسط TECH ADVISOR و امتیاز 4.5 از 5 را داده است. در بررسی این سایت طراحی نازک و بلند گوشی با مانیتور بی حاشیه OLED آن در کنار قدرت پردازش قدرتمند پردازنده Kirin 970 و ظرفیت زیاد باتری در Mate 10 Pro مورد تمجید قرار گرفته است.

گوشی های هواوی سری میت 10 گوشی های هواوی سری میت 10 گوشی های هواوی سری میت 10

TechRadar:

این سایت که یکی از رسانه‌های نام آشنا و معتبر حوزه تکنولوژی و مورد مراجعه بسیاری از علاقه‌مندان این حوزه در سراسر دنیاست، اخیرا گوشی Mate 10 Pro را به شکل مفصلی بررسی کرده و در نهایت به این مدل امتیاز 4.5 از 5 داده است. به گفته TechRadar گوشی HUAWEI Mate 10 Pro نه تنها چشم‌گیرترین محصول هواوی در حوزه گوشی های هوشمند تا به امروز بوده است، بلکه در مقایسه با رقبای خود برتری‌های تکنولوژیک بارزی نیز دارد. TechRadar در بررسی خود طراحی این گوشی را که تلفیقی از شیشه سه بعدی و فلز است و از مانیتور FullView بدون حاشیه بهره می‌برد بسیار زیبا ارزیابی کرده است. همچنین این سایت کیفیت دوربین دوگانه جدید Leica این گوشی را که از یک لنز 20 مگاپیکسل تک رنگ و یک لنز 12 مگاپیکسل RGB بهره می‌برد را متمایز از رقبا دانسته است.

گوشی های هواوی سری میت 10 گوشی های هواوی سری میت 10

ZDNet:

ZDNet یکی از پرسابقه‌ترین رسانه‌های حوزه تکنولوژی در دنیاست و یکی از مراجع خبری اصلی در این حوزه برای علاقه‌مندان محسوب می‌شود. این سایت هم ضمن بررسی گوشی HUAWEI Mate 10 Pro، سایر گوشی های هواوی سری میت 10 را معرفی کرده و در بررسی فنی خود به گوشی Mate 10 Pro امتیاز 9 از 10 را داده است. به گفته ZDNet استاندارد IP67 در این گوشی که نشان از مقاوم بودن آن در مقابل آب و گرد و غبار دارد یکی از امتیازات این گوشی پرچمدار محسوب می‌شود. این رسانه همچنین سرعت پردازنده این گوشی که از واحد اختصاصی پردازش هوش مصنوعی بهره می‌برد را ستوده است. ظرفیت زیاد باتری 4000mAh این گوشی که با مدیریت مصرف انرژی توسط هوش مصنوعی مدت زمان بسیار زیادی می‌تواند این گوشی را روشن نگاه دارد یکی از نقاط تمایز دهنده آن با رقبا محسوب کرده است.

گوشی های هواوی سری میت 10 گوشی های هواوی سری میت 10

DxOMark:

علاوه بر بررسی‌های فوق امتیازی که HUAWEI Mate 10 Pro اخیرا از DxOMark در بخش کیفیت دوربین گرفته است مورد توجه بسیاری از سایت های تکنولوژی در دنیا قرار دارد چرا که در تست دقیق DxOMark دوربین این گوشی هواوی با کسب امتیاز 97 از 100 از تمام رقبای خود در رده‌بندی معتبر کیفیت دوربین DxOMark بالاتر ایستاده است.

گوشی های هواوی سری میت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. غیر از این هم نباید از یه شرکت پرقدرت مثل هواوی انتظار داشت همیشه نسل جدید گوشی های این شرکت نسبت به نسل قبلی متفاوت بوده و خیلی پیشرفت داشته . طراحی همیشه متفاوت بوده و هیچ کدوم از گوشی ها شبیه ب هم نیستند برعکس اپل و طراحی ایفون 6و7و8.

  2. زیباترین ،بهترین ،باکیفیت ترین ،واژه هایی هستند که می تونم درمورداین گوشی بگم