بهترین گوشی بدون حاشیه سال به انتخاب کاربران گجت نیوز

بهترین گوشی بدون حاشیه سال 2017 به انتخاب کاربران گجت نیوز

هفته پیش از شما خواسته بودیم تا بهترین گوشی بدون حاشیه سال را از بین اسمارت فون های فول اسکرین سال 2017 با کمترین حاشیه اضافی در اطراف نمایشگر، انتخاب کنید.

تقریبا بیشتر تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند در سال جاری، حداقل یکی از محصولاتشان را با نمایشگر بدون حاشیه تولید کردند. با روند رو به رشد استفاده از این نوع طراحی در اسمارت فون ها، به نظر می‌رسد در سال‌های آینده، گوشی بدون حاشیه به یکی از معمولی‌ترین معیارهای کاربران در حین خرید موبایل تبدیل شود. با توجه به اینکه این طراحی به محصولات میان‌رده‌ای نظیر ال جی کیو 6 (LG Q6) نیز راه یافته، پس باید منتظر تولید گوشی های بیشتری با کمترین حاشیه اضافی در اطراف نمایشگر در سال‌های پیش رو باشیم.

اما بهترین گوشی بدون حاشیه سال 2017 کدام است؟

کاربران گجت نیوز با شرکت در نظرسنجی هفته گذشته، بهترین گوشی بدون حاشیه سال را انتخاب کردند. بیش از 38 درصد از آرا، به پرچمداران سال 2017 سامسونگ اختصاص یافت. بدین ترتیب، گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) به عنوان بهترین گوشی های بدون حاشیه سال توسط کاربران گجت نیوز انتخاب شدند. نمایشگر «بی‌نهایت» این محصولات با لبه‌های خمیده و حاشیه‌های اضافی کم در بالا و پایین، از مهمترین دلایل کاربران در انتخاب رده‌بالاهای امسال سامسونگ بود.

بهترین گوشی بدون حاشیه سال به انتخاب کاربران گجت نیوز

اپل آیفون 10 (iPhone 10) نیز جایگاه بعدی را به دست آورد. اهالی کوپرتینو با تغییرات جدید و بنیادی در نسخه گران‌قیمت پرچمدار خود، یکی از بهترین گوشی های بدون حاشیه امسال را روانه بازار کردند. اما رتبه سوم به گوشی های جدید هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) و میت 10 پلاس (Huawei Mate 10 Plus) رسید و گوشی های ال جی نیز در رده بعدی قرار گرفتند.

در ادامه، نتایج نظرسنجی هفته گذشته را ببینید که در آن، دردانه‌های سامسونگ عنوان بهترین گوشی بدون حاشیه سال را به خود اختصاص دادند.

بهترین گوشی بدون حاشیه سال به انتخاب کاربران گجت نیوز