مشخصات گوشی نوکیا 2 در وب‌سایت AnTuTu رویت شد؛ ارزان ترین گوشی نوکیا

مشخصات گوشی نوکیا 2 در وب‌سایت AnTuTu رویت شد؛ ارزان ترین گوشی نوکیا

مشخصات گوشی نوکیا 2 (Nokia 2) در وب‌سایت انتوتو خبر از محصولی رده‌پایین می‌دهد. در ادامه، امکانات فنی، مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت نوکیا 2 را خواهید دید.

مدتی‌ست که برخی منابع خبری، شایعاتی درخصوص افشای مشخصات گوشی نوکیا 2 منتشر می‌کنند. چندی پیش، پایگاه اطلاعات Bluetooth SIG برخی امکانات گوشی بعدی نوکیا را افشا کرد و حتی کار به جایی رسید که یکی از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی آنلاین، پیش‌فروش نوکیا 2 را در خروجی وب‌سایت فروشگاهی خود قرار داد. مدتی بعد، ایوان بلس تصاویر خبری اسمارت فون فنلاندی‌ها را در صفحه توییتر خود پست کرد و حالا نیز وب‌سایت انتوتو، با تایید شایعات قبل، مشخصات نوکیا 2 را منتشر کرده است.

مشخصات گوشی نوکیا 2

کمپانی HMD Global گوشی بعدی خود را -که در انتوتو با شماره مدل TA-1035 ذکر شده- با پردازنده ضعیف اسنپدراگون 212، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد کرد که خبر از محصولی پایین‌رده و اقتصادی می‌دهد. دوربین نوکیا 2 به لنز 8 مگاپیکسلی در قاب عقب و سنسور 5 مگاپیکسلی در پنل جلو مجهز است. این قابلیت‌ها برای گوشی هوشمند ارزان نوکیا که قرار است تنها 99 دلار قیمت داشته باشد، قابل توجیه است.

مشخصات گوشی نوکیا 2 در وب‌سایت AnTuTu رویت شد؛ ارزان ترین گوشی نوکیا

اما گوشی ارزان نوکیا 2 برخی امکانات خوب نیز دارد؛ صفحه نمایش این اسمارت فون وضوح تصویر 720 پیکسل را ارایه می‌دهد که با توجه به اندازه آن (در محدوده 4.5 تا 5 اینچ)، به نظر مناسب می‌آید. ظرفیت باتری نوکیا 2 نیز از دیگر تجهیزات قابل قبول آن است؛ اگر شایعات منتشرشده به حقیقت بپیوندد، شاهد حضور یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در موبایل جدید نوکیا خواهیم بود. با این حال، در AnTuTu جزییات باتری ذکر نشده است.

احتمالا تا چند روز آینده شاهد معرفی نوکیا 2 باشیم. بر اساس شنیده‌ها، کمپانی HMD Global کنفرانسی را در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) برگزار خواهد کرد. باید دید از چه محصولاتی در این رویداد رونمایی خواهد شد.