صفحه نمایش وان پلاس 5 تی

صفحه نمایش وان پلاس 5 تی باز هم از نوع آمولد خواهد بود

به نظر می‌رسد صفحه نمایش وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) همانند نسل‌های قبلی آن، باز هم از نوع آمولد بوده و توسط شرکت سامسونگ ساخته می‌شود.

هم‌زمان با اتمام موجودی وان پلاس 5، شایعات مختلف از توسعه گوشی جدیدی توسط این شرکت چینی خبر دارند که فعلا ما آن را با نام وان پلاس 5T می‌شناسیم. اگرچه این نام هنوز تایید نشده است، اما با توجه به تصمیمات گذشته مدیران، انتخاب آن دور از انتظار نخواهد بود.

در شرایطی که هیچ خبر رسمی در رابطه با گوشی جدید وان پلاس در دست نیست، پیت لائو (Pete Lau)، مدیر ارشد اجرایی شرکت، در توییتی جدید که مجددا توسط یکی از بنیان‌گذاران آن یعنی کارل پی (Carl Pei) نیز ارسال شده است، از انعطاف بالای پنل‌های اولد به منظور کاهش ضخامت تلفن های هوشمند و انتقال تجربه‌ای بهتر سخن گفته است. علاوه بر این، وی معتقد است فناوری صفحه نمایش سامسونگ، بهترین انتخاب برای اپتیک آمولد خواهد بود.

اگرچه این توییت در حالت عادی کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما می‌توان آن را مهر تاییدی بر نوع صفحه نمایش وان پلاس 5 تی یا هر نام دیگری که گوشی جدید این شرکت خواهد داشت، در نظر گرفت. فناوری نمایشگرهای سامسونگ به اندازه‌ای پیشرفته است که نیازی به تمجید از آن نباشد. به علاوه، از پنل‌های این شرکت در بسیاری از محصولات رده بالای بازار استفاده می‌شود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آیفون ایکس اپل اشاره کرد. از آنجایی که شایعات مختلف از کشیده‌تر بودن صفحه نمایش وان پلاس 5 تی نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهند، ممکن است این‌بار سازندگان به نمایشگری با نسبت تصویر 18.5:9 روی آورند.

به هر صورت هنوز هیچ چیزی تایید نشده و برای اطمینان از این موضوع، چاره‌ای جز انتظار تا زمان معرفی این تلفن هوشمند نداریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*