سونی اکسپریا آر 1

سونی اکسپریا آر 1 و سونی اکسپریا آر 1 پلاس معرفی شدند

سونی اکسپریا آر 1 (Sony Xepria R1) و سونی اکسپریا آر 1 پلاس (Sony Xepria R1 Plus) معرفی شدند. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت گوشی های جدید سونی می‌پردازیم.

به گفته سازندگان، این محصولات میان رده “برای سبک زندگی هندی و هیجان‌زده کردن آنها طراحی شده” و قرار است با قیمتی مناسب، روانه بازار این کشور شوند. هرچند، شاید این جملات کمی مبهم باشند.

سونی اکسپریا آر 1 به صفحه نمایشی 5.2 اینچی از نوع TFT LCD با وضوح 720×1280 تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 430 در کنار 2 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد. در بخش پشتی، از سنسوری 13 مگاپیکسلی همراه با قابلیت “Predictive Hybrid Autofocus” استفاده شده تا علاوه بر ثبت تصاویر باکیفیت، فوکوس بهتر با ردیابی و پیش‌بینی حرکت آبجکت‌ها امکان‌پذیر باشد. در بخش جلویی نیز سنسوری با همین سیستم فوکوس، لحظات شیرین شما را ثبت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی جدید سونی نیز می‌توان به حافظه داخلی 16 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه، باتری 2620 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان، یو اس بی نوع C، رادیو FM و اندروید نوقا اشاره کرد.

سونی اکسپریا آر 1

از نظر سخت افزاری، تفاوت خاصی میان سونی اکسپریا آر 1 پلاس و نسخه کوچک‌تر آن وجود نداشته و حتی ابعاد و وزن این دو گوشی نیز با یکدیگر یکسان است. با این حال، خریداران این گوشی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهند شد.

هم‌اکنون سونی اکسپریا R1 با قیمت 215 دلار و اکسپریا R1 پلاس با قیمت 245 دلار، در دسترس کاربران کشور هند خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*