هواوی نوا 3 با طراحی شبیه به میت 10 لایت

هواوی نوا 3 با طراحی تمام صفحه و چیپست کایرین 670 در راه است

هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) آذر ماه معرفی می‌شود. ظاهرا این گوشی چینی از طراحی تمام صفحه و چیپست کایرین 670 برخوردار بوده و چیزی شبیه به گوشی میت 10 لایت است.

ظاهرا کمپانی هواوی مشغول کار بر روی یک گوشی جدید از سری محصولات نوا است که از طراحی تمام صفحه بهره می‌برد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که طراحی این گوشی تقریبا چیزی شبیه به گوشی نوا 2 آی خواهد بود که به تازگی در مالزی معرفی شده است. گوشی‌ساز چینی همچنین به تازگی این محصول را با نام میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) در اروپا، مایمانگ 6 در چین و همچنین آنر 9 آی در کشور هند پرده‌برداری کرده است.

اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده از هواوی نوا 3 نشان می‌دهد که این گوشی از یک نمایشگر 5.93 اینچی با وضوح +Full HD یا 2160×1080 پیکسل بهره می‌برد. از آنجایی که گوشی جدید خانواده نوا از طراحی تمام صفحه برخوردار است، بنابراین ما انتظار داریم سنسور اثر انگشت آن نیز به قسمت پشتی گوشی انتقال پیدا کند. درست همانند میت 10 لایت، هواوی نوا 3 نیز از 4 دوربین برخوردار خواهد بود. دو دوربین 16 و 20 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و دو دوربین 20 و 2 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی برای تهیه تصاویر سلفی وجود خواهند داشت.

هواوی نوا 3 با طراحی شبیه به میت 10 لایت

هواوی میت 10 لایت

این گوشی از یک چیپست کایرین 670 ساخت هواوی قدرت خواهد گرفت که گفته می‌شود مبتنی بر تکنولوژی 12 نانومتری به تولید خواهد رسید. گزارش‌ها حاکی از آن است که این چیپست مجهز به پردازنده‌ای 6 هسته‌ای شامل 2 هسته سفارشی Moscow با سرعت 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A53 با سرعت 2 گیگاهرتز و همچنین پردازشگر گرافیکی Mali G72MP4 است. دقیقا چیپستی با همین مشخصات در گوشی آنر 7 ایکس نیز تعبیه شده است، اما نام آن چیپ کایرین 659 است.

انتظار می‌رود هواوی نوا 3 از یک باتری با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 18w برخوردار باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از ظرفیت رم و حافظه داخلی این گوشی چینی در دست نیست، اما از آنجایی که ما با یک گوشی میان رده طرف هستیم، می‌توانیم دو نسخه مجهز به رم 3/ 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32/ 64 گیگابایتی را شاهد باشیم.

قیمت هواوی نوا 3

از نظر قیمت نیز با توجه به شروع قیمت 375 دلاری هواوی نوا 2، ما انتظار داریم با افزایش قیمت نسبی در این نسل جدید شاهد باشیم و این محصول جدید با قیمت 450 دلار روانه بازار شود. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا تاریخ 5 دسامبر (14 آذر ماه)، زمان رونمایی رسمی از این گوشی منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. منظور همون نوا3پلاسه؟