قابلیت گوگل لنز به اپلیکیشن عکس های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال اضافه شد

گوگل لنز به اپلیکیشن عکس های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال اضافه شد

گوگل لنز (Google Lens) قابلیتی جالب و کاربردی‌ است که به تازگی به اپلیکیشن عکس های گوگل پیکسل (Google Pixel) و پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) اضافه شده است.

به نظر می‌رسد گوگل بی سر و صدا، اپلیکیشن Photos گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال را با اضافه‌کردن قابلیت گوگل لنز آپدیت کرده است.

گوگل لنز اپلیکیشن تصاویر این گوشی ها می‌تواند اشیا و مکان‌های موجود در تصاویر را تشخیص داده و اطلاعاتی از آنها در اختیار شما قرار دهد. این ویژگی همچنین قادر به شناسایی شماره تماس و آدرس‌ها بوده و اقداماتی مانند تماس با شماره و یا نشان دادن مسیر رفتن به آدرس را انجام می‌دهد.

گوگل لنز به اپلیکیشن Photos نسخه 3.7.171902479 اضافه شده و با توجه به اینکه آپدیت جدید این اپلیکیشن در پلی استور قرار داده نشده، به نظر می‌رسد از طریق سرورهای نرم‌افزاری به‌روزرسانی شده باشد. تاکنون کاربران زیادی از اضافه‌شدن گوگل لنز به اپلیکیشن تصاویر گوشی های نسل اول گوگل پیکسل خبر داده‌اند.

قابلیت گوگل لنز به اپلیکیشن عکس های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال اضافه شد

توجه داشته باشید که گوگل Lens در اپلیکیشن تصاویر گوگل، با گوگل Lens موجود در دستیار هوشمند گوشی های گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) متفاوت است. این قابلیت جدید در گوشی های نسل اول گوگل به تشخیص محتوای موجود در تصاویر می‌پردازد اما در گوشی های سری 2 پیکسل، با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند خود، اشیا، اماکن و حتی مواردی همچون بارکدها را از طریق دوربین شناسایی می‌کند.

اگر شما نیز یکی از کاربران گوگل بوده و این آپدیت مهم را دریافت کرده‌اید، دیدگاه خود را در خصوص تجربه کار با این قابلیت با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*