چگونه نوار شناور ال جی وی 30 را در سایر گوشی های اندرویدی نیز داشته باشیم؟

چگونه نوار شناور ال جی وی 30 را در سایر گوشی های اندرویدی داشته باشیم؟

نوار شناور ال جی وی 30 (LG V30) یکی از قابلیت های انحصاری گوشی پرچمدار ال جی است. اما چگونه از این ویژگی در سایر گوشی های اندرویدی نیز استفاده کنیم؟

شاید بتوان نمایشگر ثانویه و باریک محصولات سری V ال جی را از مهترین امکانات آنها دانست؛ قابلیتی که شاهد حضور آن در هیچ گوشی اندرویدی دیگری نبودیم. اما متاسفانه این ماژول در ال جی V30 قرار نگرفت و به جای آن، یک نوار شناور نرم‌افزاری جایگزین شد. اگرچه نوار شناور ال جی وی 30 همان قابلیت‌های مدل سخت‌افزاری را ارایه می‌کند، اما حذف آن در سری جدید باعث شده تا عملا شاهد ویژگی انقلابی و منحصربه‌فردی -که ال جی به شدت به آن نیاز دارد- نباشیم.

امکانات نوار شناور ال جی وی 30 

نوار شناور ال جی وی 30 به شما کمک می‌کند تا دسترسی سریع‌تری به میانبرهای تنظیمات و همچنین، مخاطبین و اپلیکیشن‌های محبوب داشته و کنترل موزیک‌های خود را به دست بگیرید. همه اینها توسط یک نوار شناور و قابل سفارشی‌سازی امکان‌پذیر بوده و در هر صفحه‌ای از گوشی که باشید، در دسترس شما قرار دارد.

چگونه نوار شناور ال جی وی 30 را در سایر گوشی های اندرویدی نیز داشته باشیم؟

اما نکته جدید در خصوص نوار شناور ال جی وی 30 این است که از این پس می‌توانید آن را در هر گوشی اندرویدی دیگری نیز تجربه کنید. شما با دانلود و نصب اپلیکیشن Floating Bar از فروشگاه گوگل پلی، این قابلیت جالب را در گوشی یا تبلت خود شبیه‌سازی خواهید کرد. با نصب این اپلیکیشن، قادر خواهید بود کارهای زیر را انجام دهید:

  • دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های از پیش تعیین شده
  • تعیین مخاطبین محبوب
  • امکان تغییر وضعیت سریع برخی تنظیمات گوشی
  • دسترسی سریع به بوکمارک‌های مرورگر
  • نمایش اطلاعات آب و هوایی

شما همانند آنچه در نوار شناور ال جی وی 30 دیدیم، می‌توانید با کشیدن انگشت خود بر روی نوار اپلیکیشن، به صفحات بعد بروید. نسخه رایگان اپلیکیشن تنها اجازه ساخت یک صفحه را به شما خواهد داد. اما با پرداخت 0.99 دلار به صورت درون‌برنامه‌ای، از همه قابلیت‌های آن استفاده خواهید کرد.

برای دانلود اپلیکیشن نوار شناور (Floating Bar) به این لینک مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*