ایستگاه فضایی بین المللی ویدیوی دیدنی را با موضوع فیجت اسپینر در فضا منتشر کرد

بازی با فیجت اسپینر در فضا ، سرگرمی دانشمندان ایستگاه فضایی بین المللی + ویدیو

به تازگی ویدیویی پربیننده از فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) با موضوع فیجت اسپینر در فضا توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

با وجود تعداد بی‌شماری ویدیو وایرال در مورد اجرا کردن شیرین‌کاری‌های مختلف با استفاده از فیجت اسپینر (fidget spinner)، کم پیش می‌آید که علاقه‌مندان استفاده از این گجت ساده و در عین حال سرگرم‌کننده را در شرایط جاذبه صفر ببیند.

در همین رابطه سه نفر از فضانوردان ISS به نام‌های مارک تی وانده هی، جوزف آکابا، رندی برزنیک و پائولو نسپولی کلیپی جالب‌توجه از چرخاندن فیجت اسپینر در فضا و معلق شدن این گجت که برند ناسا (NASA) هم بر روی آن هک شده است را ساخته‌اند و با این اقدام نمونه‌ای از تفریحات خود را در ایستگاه فضایی بین المللی به علاقه‌مندان نشان داده‌اند؛ البته با تماشای این ویدیو، به علاوه‌ی جنبه سرگرمی می‌توان درس‌هایی را هم در مورد مبانی پایه‌ای فیزیک و قوانین نیوتن در رابطه با اصطکاک یاد گرفت.

فضانوردان معروف دیگری مانند اسکات کلی (Scott Kelly) هم پیش از این ویدیوهایی را از شوخی‌های بین دانشمندان ساکن ISS منتشر کرده‌ و در مورد تاثیرات این اقدامات در بهبود روحیه فضانوردان، در محیط بسته ایستگاه فضایی بین المللی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده‌اند؛ پس با این تفاسیر انتظار می‌رود که در آیند هم ویدیوهایی مشابه کلیپ فیجت اسپینر در فضا منتشر شود.

این شما و این هم ویدیو ارسالی توسط فضانوردان ISS:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*